اجرای طرح‌های علمی و نوآورانه برای نخستین بار در حوزه پسماند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: ما در این دوره مدیریت شهری، به سمت طرح‌های علمی و نوآورانه رفتیم و ادعا می‌کنم بسیاری از طرح‌های حوزه پسماند برای اولین بار در کشور اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، صدرالدین علی‌پور مدیرعامل سازمان پسماند در آیین رونمایی از تجهیزات و ماشین آلات این سازمان که با حضور شهردار تهران برگزار شد، گفت: فعالیت‌های سازمان پسماند بسیار گسترده است و ما در دو سال گذشته در حوادث مختلف مثل سیل، زلزله، آتش سوزی‌ها و آواربرداری و برف و باران حضور داشتیم و جزو سازمان‌های اصلی بودیم.

وی با بیان این‌که در این دوره بر اساس چالش‌هایی که عمدتا محیط زیستی، اجتماعی و اقتصادی بود تلاش کردیم با طرح‌ها و نوآوری جدید کار را پیش ببریم افزود: اصلی‌ترین اقدام ما اجرای طرح کاپ(کاهش پسماند) در ۶ محور به عنوان طرحی نوآورانه بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اقدامات فرهنگی و نصب کاور اموزشی بر روی مخازن گفت: مخازن چندگانه‌ای طراحی و نصب شد، ضمن اینکه استفاده از دستگاه‌های آر. وی. ام عمدتا در این دوره اتفاق افتاد و ۳۰ دستگاه در حال حاضر با همکاری شهرداری تهران و یو. ان. دی. پی نصب شد.

علی‌پور با بیان اینکه مانیتورینگ خودروها برای اولین بار توسط شهرداری تهران عملیاتی شده است، گفت: سامانه مانیتورینگ و کنترل ماشین‌آلات پزشکی، برف‌روبی و جمع‌آوری پسماند را در این دوره راه‌اندازی و خودروها را نوآوری کردیم.

وی به مدیریت پسماند حجیم و طراحی سایت اشاره کرد و گفت: این طرح میزان ورودی پسماند به آرادکوه را به میزان قابل توجه کاهش داده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تاکید کرد:ادعا می‌کنیم خیلی از پروژه‌ها و طرح‌ها برای اولین بار در این دوره اتفاق افتاد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا