اعلام آمار گروه سنی بیشترین ازدواج و طلاق

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بنابر آمار منتشره مرکز آمار ایران، در ۹ ماهه نخست سال ۹۹ همانند سال ۹۸، بیشترین ازدواج‌ها در سن ۲۰ تا ۲۹ سال و بیشترین طلاق‌ها در سن ۳۰ تا ۳۹ سال برای زنان و مردان در کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، مطابق با آمار یاد شده طی ۹ ماهه نخست سال ۹۹ همانند سال ۹۸، میانگین سن مردان در اولین ازدواج و در مناطق شهری و روستایی ۲۷ سال و میانگین سن زنان در اولین ازدواج ۲۳ سال بوده است.

همچنین طی سال ۹۸ بیشترین ازدواج‌های ثبت شده بر حسب سن مردان در هنگام ازدواج به گروه سنی ۲۰ تا ۲۹ سال با ۳۲۲ هزار و ۱۷۰ رویداد ازدواج معطوف می‌شود. این آمار برای ۹ ماهه نخست سال ۹۸ و ۹۹ نیز به همین گروه سنی تعلق دارد.

بیشترین ازدواج‌های ثبت شده بر حسب سن زنان هنگام ازدواج و در سال ۹۸ نیز به گروه سنی ۲۰ تا ۲۹ سال با ۲۴۰ هزار و ۷۴۵ رویداد ازدواج معطوف می‌شود که همانند مردان این آمار برای ۹ ماهه نخست سال ۹۸ و ۹۹ نیز به همین گروه سنی در بین زنان تعلق دارد.

در مورد آمار طلاق نیز، بیشترین طلاق‌های ثبت شده بر حسب سن مردان هنگام طلاق طی سال ۹۸ با تعداد ۷۶ هزار و ۶۸۰ رویداد به گروه سنی ۳۰ تا ۳۹ سال تعلق دارد که این آمار در ۹ ماهه نخست سال ۹۸ و ۹۹ نیز به همین گروه سنی در بین مردان معطوف می‌شود.

بیشترین طلاق‌های ثبت شده بر حسب سن زنان هنگام طلاق طی سال ۹۸ نیز با تعداد ۶۴ هزار و ۱۳۵ رویداد طلاق به گروه سنی ۳۰ تا ۳۹ سال تعلق دارد. این آمار در ۹ ماهه نخست سال ۹۸ و ۹۹ نیز به همین گروه سنی باز می‌گردد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا