درخشش بنیاد ملی نخبگان یزد در کشور

انتشارات موفقیت‌شناسی

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد گفت: این بنیاد بر اساس ارزیابی عملکرد بنیاد ملی نخبگان، رتبه دوم کشور در بین ۲۰ استان هم سطح را در سال ۱۳۹۹ کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، «سیدمهدی کلانتر» ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: این بنیاد توانست بر اساس شاخص‌هایی از جمله پیشرفت و کیفیت اجرای برنامه‌های مصوب، تعداد پرونده‌های بررسی شده متقاضیان دریافت تسهیلات و نیز تعداد طرح‌های شهید احمدی روشن، جایگاه خوبی در بین سایر بنیادهای نخبگانی استانی کسب کند.

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد ضمن تقدیر از کارکنان بنیاد نخبگان استان یزد، اظهار کرد: بنیاد نخبگان استان یزد که اولین بنیاد استانی در کشور است و کارکنان با سابقه‌ای دارد، علاوه بر تعدیل دو نفر از نیروها بدون هماهنگی در سال ۹۹ توانست با برنامه‌ریزی مدون و منظم و اتکا به تجربه‌های موجود و مشارکت نخبگان یزدی و حمایت شورای علمی، رتبه دوم کشور را در بهره‌وری عملکرد در بین استان‌های هم سطح کسب کند.

به گفته وی، در سال ۹۹ حدود ۳۰ برنامه مختلف شامل همایش و رویدادهای علمی، برنامه‌های تربیتی و آموزشی، نشست‌های اجتماعات نخبگانی با مدیران استان، بازدیدهای علمی، صنعتی و زیارتی و نیز کارگاه‎های مشاوره در زمینه‌های کسب و کار و کارآفرینی و نیز ازدواج توسط این بنیاد و با حضور نخبگان و مستعدان برتر استان و کشور برگزار شد که برخی ازین برنامه‌های به صورت مجازی و برای نخبگان و دانشجویان سراسر کشور اجرا شد.

کلانتر اجرای برنامه‌های ترویج و شناخت اصول و ارزش های انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ انس با قرآن در قالب کارگاه تفسیر قرآن و اجرای نظام معرفتی و فلسفی نخبگان در زمینه‌های اخلاق نخبگی و اخلاق پژوهش را از دیگر برنامه‌های اجرای شده در سال ۹۹ عنوان کرد.

به گفته وی، تحقق برنامه‌ها، جذب مخاطب، جذب بودجه، اجرای متناسب برنامه‌ها، تعداد و کیفیت پرونده‌های بررسی شده و نیز تعداد هسته‌های مساله محور طرح ملی شهید احمدی روشن، شاخص‌های ارزیابی عملکردی بنیادهای نخبگان کشور است که استان یزد به طور کلی رتبه دوم را در بین۲۰ استان هم سطح کشور کسب کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان یزد، رئیس بنیاد نخبگان استان یزد با ابراز رضایت از همکاری نهادها و سازمان‌های استان در راستای اجرای برنامه های بنیاد خاطرنشان کرد: بخشی از برنامه‌های این بنیاد با مشارکت سازمان‌ها و نهادهایی مانند دانشگاه‌ها، مراکز علمی و شرکت‌ها، پارک علم و فناوری، استانداری، آموزش و پرورش، سازمان صمت، میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر موارد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا