دو بوکسور جوان تیم ملی ایران به فینال قهرمانی آسیا صعود کردند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی رده‌های سنی آسیا ۲۰۲۱ امارات، دو بوکسور تیم جوانان ایران به فینال اوزان خود راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی رده‌های سنی آسیا ۲۰۲۱ در امارات، امروز (چهارشنبه) سوم شهریور، چهار بوکسور تیم جوانان ایران به روی رینگ رفتند که در پایان، دو ملی‌پوش تیم جوانان راهی فینال شدند و دو بوکسور دیگر ایران با شکست مقابل حریفان، با کسب مدال برنز به کار خود پایان دادند. 

مسابقات امروز در مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف برگزار شد که در پایان، علی‌اصغر افشاری و عیسی فردین با غلبه بر حریفان خود به عنوان نمایندگان ایران فینالیست شدند و پوریا سعیدی‌اصل و ابوالفضل فریدی هم با شکست مقابل رقبای خود، به مدال برنز بسنده کردند.

نخستین نماینده ایران در مسابقات امروز، علی‌اصغر افشاری در وزن ۵۴ کیلوگرم بود که با برتری مقابل «تیلا والدیف» از قرقیزستان، نخستین فینالیست تیم ایران شد. او پیش از این، «سونباح» از نپال را در مبارزه نخستش ناک اوت کرده بود.

دومین نماینده ایران نیز پوریا سعیدی در وزن ۵۷ کیلوگرم بود که با قبول شکست مقابل «انور محمد» از عراق به فینال نرسید و با دستیابی به مدال برنز، از رینگ مسابقات قهرمانی آسیا خداحافظی کرد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم نیز ابوالفضل فریدی با قبول شکست مقابل «وان شای» از هند، به فینال وزن خود نرسید تا با مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

اما آخرین نماینده ایران عیسی فردین در وزن ۷۵ کیلوگرم بود. او در این مرحله به مصاف «زوبایدف» از تاجیکستان رفت که در پایان با عملکردی مناسب به برتری رسید تا به عنوان دومین بوکسور ایران، جواز حضور در فینال را به دست آورد. او در گام نخست و مبارزه‌ای دشوار، «ساتی‌ بالدی» از قرقیزستان را سه بر دو شکست داده بود.

تیم ایران در روزهای آینده نیز ۶ بوکسور دیگر را در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات خواهد داشت. علیرضا براتعلی‌پور، هیربد اسلامی و محمدمهدی مصباحی در نوجوانان و محمد پارسی، امیر ساعدپناه و مهدی جشنانی در جوانان، برای رسیدن به فینال مقابل حریفانشان به روی رینگ می‌روند.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا