رفع آسیب‌های اجتماعی‌ با تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی و اجتماعی

انتشارات موفقیت‌شناسی

علیرضا نادعلی گفت: شهردار منتخب به اعضای شورا وعده تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی و اجتماعی داده است که در آن آسیب‌های اجتماعی‌و فرهنگی را بررسی کرده و سروسامان دهد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، علیرضا نادعلی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان این‌که مباحث فرهنگی و اجتماعی یکی از اولویت‌های شورای ششم شهر تهران است گفت: شهردار منتخب به اعضای شورا وعده تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی و اجتماعی داده است که در برنامه‌های کوتاه‌مدت، بلندمدت، میان مدت موضع آسیب‌های اجتماعی را و فرهنگی را بررسی کرده و سروسامان دهد که البته کمیسیون فرهنگی‌و اجتماعی شورا هم در راستای ریل‌گذاری و نظارت و سیاست‌گذاری حضور خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر تلاش‌های این کمیسیون برای بهبود شرایط اجتماعی و فرهنگی شهر مبنی بر اقدامات غیرشعاری و زیرساختی افزود: با کمک نخبگان و ظرفیت‌های مردمی برای تغییر حال مردم شهر در شرایط اقتصادی و کرونایی هر اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شهر تهران در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها ادامه داد: متاسفانه کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر در حال مصرف مواد مخدر در تمام نقاط شهر و حتی بین گاردریل‌های بزرگ‌راه‌ها وجود دارند که چهره شهر را بهم‌ریخته و نامتوازن کرده است.

نادعلی با تاکیدبر این‌که همیشه برای رسیدگی به امور این قشر بین شهرداری تهران و سایر ارگان‌های مربوطه اختلاف نظر وجود داشته است اظهار کرد: ظرفیت و امکانات شهرداری تنها دستگاهی است که باید در این عرصه میانداری کند و قرارگاهی باشد تا سایر دستگاه‌ها ظرفیتشان را در آن به اشتراک بگذارند؛ زیرا وظیفه شهرداری تنها اداره کالبد شرح نیست بلکه وظیفه اداره روح شهر از جمله آسیب‌های اجتماعی را هم برعهده دارد که جز اولویت‌ها است.

سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص واکسیناسیون معتادان و کارتن‌ خواب‌ها عنوان کرد: بحث تصمیم‌گیری برای واکسیناسیون این افراد موضوعی است که وابسته به تصمیمات وزارت بهداشت است اما شهرداری می‌تواند برای این اقدام از دولت و وزارت بهداشت و بهزیستی مطالبه کند.

وی خاطرنشان کرد: بحث واکسیناسیون در حال حاضر در گرم‌خانه‌ها و بهاران‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا