راه‌اندازی سامانه تجربه‌نگاری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج

انتشارات موفقیت‌شناسی

سامانه تجربه‌نگاری مساجد و پایگاه‌های مقاومت سراسر کشور با نام «مسجدنا» راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، سامانه تجربه‌نگاری مساجد و پایگاه‌های مقاومت سراسر کشور با هدف ثبت و اشتراک گذاری الگوهای بسیج با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار سرتیپ حیدربابا احمدی رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور راه اندازی شد.

سردار بابا احمدی گفت: سامانه مسجدنا از نیازهای اساسی امروز نهاد مردمی بسیج در سطح محلات است تا بتواند باعث اثرگذاری اقدامات بسیج شود و خلاء آن تا به امروز احساس شده بود و هدف اصلی این سامانه، ثبت و تکثیر الگوهای موفق در سطح رده های بسیج و ایجاد شبکه به هم پیوسته پایگاه ها و مساجد سراسر کشور است.

وی در تشریح ویژگی ها و امکانات سامانه مسجدنا گفت: بخشی از این سامانه شامل تجربیات است. همه افرادی که در نهاد بسیج جامه خدمت می پوشند، از انجام طرح ها و و فعالیت های جهادی خود، تجربیات موفق داشته اند و بخش تجربیات به این منظور در سامانه قرار گرفته تا بسیجیان و پایگاه ها تجربیات موفق خود را با بارگذاری در سامانه در دسترس عموم قرار دهند.

بابا احمدی اضافه کرد: بخشی دیگر به نام بسته های پشتیبان است که مانند یک کوله پشتی محتوایی تمامی مطالبی را که برای اجرای یک برنامه از قبیل کتاب های صوتی، پی.دی.اف، طرح های لایه باز، معرفی اساتید و مکان های اردوگاهی لازم است، در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور ادامه داد: بخش رسانه نیز مربوط تجربیات برتر در قالب های موشن، انیمیشن، پادکست و اینفو طراحی و تولید شده تا در اختیار مخاطبان قرار گیرد. همچنین بخش ایده در این سامانه درنظر گرفته شده است. چون ممکن است برخی بسیجیان تجربه ای در زمینه فعالیت های بسیج نداشته باشند اما ذهن باز و خلاقی برای ارائه ایده داشته باشند که می تواند برای فعالیت های بسیج مفید باشد. به همین منظور این بخش برای اشتراک گذاری ایده ها توسط بسیجیان در نظر گرفته شده است.

وی از بخش پرونده ویژه به عنوان گلچینی از مطالب و برنامه های مناسبتی یاد کرد و گفت: بخشی نیز با عنوان اسناد عملیاتی نام گرفته است. در واقع هدف اصلی این بخش آموزش بسیجیان سراسر کشور است که با استخراج تجربیات موفق و برتر ارائه شده توسط پایگاه های مقاومت می توان این اسناد آموزشی را تولید کرد تا نقشه راه موثری در فعالیت های بسیج باشد.

علاقه مندان برای ورود به سامانه مسجدنا اینجا را کلیک کنند.

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

یک نظر

  1. سلام ماتوپایگاه زمستان باتوجه به اینکه هواسردهست بیشترآب این منطقه یخ میزندوکمبودآب مواجه هستیم به فکرم رسیدازآب باران برای ذخیره آب استفاده کنیم لذایکتانکرروتهیه نمودم وازطریق بارانی که روی پشت بام جمع می شود اونوازطریق شیلنک شماره ۴ اونووصلکردم به دهانه جای آب معدنی خالی ویکقسمت اونوبرش زدم وصلش کردم به ناودونی پشت بام ویک سردیگرشیلنگ روبه داخل تانکر آب گذاشتم وازاین طریق مشکل آب سرویس بهداشتی مسجد وپایگاه رو تامین نمودم وبرای یخ نزدن تانکرآن رابا پشمه شیشه پوشاندیم ای بوتجربه وجلوگیری ازهدرنرفتن باران درفصل زمستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا