برگزاری کلاس‌های آموزشی مادر و فرزند ویژه زنان سرپرست خانوار

انتشارات موفقیت‌شناسی

اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با هدف ارتقای توانمندی‌های فرزندان زنان سرپرست خانوار در حوزه توان افزایی فردی، خانوادگی و اجتماعی، کلاس‌های آموزشی را به صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، زهرا بهروز آذر مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: اداره کل امور بانوان با همکاری مدیران بانوان مناطق۲۲ گانه، این دوره آموزشی را با هدف توانمندسازی فردی، خانوادگی و اجتماعی فرزندان زنان سرپرست خانوار، برگزار می‌نماید. محتواهای مربوط به دوره آماده و از ۲۳ شهریور ماه مرحله اول این کارگاه‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

او در ادامه افزود: در مرحله اول برگزاری این کارگاه‌ها، بیش از ۲۰۰ فرزند زن سرپرست خانوار از ۱۱۶ ساعت آموزشی بهره‌مند خواهند شد. ثبت نام کنندگان در این دوره، با موضوعات فن بیان و زبان بدن، مهارت ارتباط موثر، کنترل خشم و مدیریت استرس، غلبه بر اضطراب و کمرویی، مهارت جرأت مندی و روش های تقویت اعتماد به نفس، آشنایی با چالش‌های دوران بلوغ و (ویژه دختران)، خودشناسی، بهداشت فردی، تفاوت بین نسلی و تعامل با والدین، آشنا خواهند شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، مدیرکل امور بانوان در پایان با اشاره به اهمیت آموزش و توانمندسازی همزمان فرزندان و مادران، گفت: در برخی سرفصل‌ها همچون کارگاه فن بیان و زبان بدن، مهارت ارتباط موثر، آشنایی با چالش‌های دوران بلوغ و تفاوت بین نسلی و تعامل با فرزندان، برای مادران نیز کارگاه‌هایی پیش‌بینی شده است و آنها هم‌گام با فرزندان خود، از کارگاه‌های آنلاین مادران بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا