تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای نخستین بار به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ صعود کرد

انتشارات موفقیت‌شناسی

دیدار تیم‌های ملی فوتبال بانوان ایران و اردن در وقت قانونی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی شاگردان ایراندوست توانستند تیم قدرتمند اردن را شکست داده و به رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال بانوان صعود کنند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، دومین دیدار تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان از سری رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ – هند امروز (شنبه ۳ مهرماه) برابر اردن از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه بنیادکار شهر تاشکند برگزار شد که در وقت قانونی این دیدار بدون گل به پایان رسید. اولین پنالتی ایران توسط بهناز طاهرخانی وارد دروازه اردن شد.

دومین پنالتی ایران توسط ملیکا متولی وارد دروازه اردن شد و این در حالی بود که بازیکن اردن نتوانست دومین پنالتی خود را با مهار فوق‌العاده زهره کودایی وارد دروازه ایران کند. زهرا قنبری سومین پنالتی ایران را وارد دروازه حریف کرد. ثنا صادقی چهارمین پنالتی ایران را زد و این در حالی بود که پنالتی چهارم اردنی‌ها توسط زهره کودایی مهار شد. در ضربات پنالتی تیم ایران توانست با نتیجه ۴ بر ۲ اردن را شکست دهد و برای اولین بار به جام ملتهای فوتبال بانوان صعود کند.

ثنا صادقی به جای یاسمن فرمانی و مرضیه نیکخواه به جای سمانه چهکندی در دقیقه ۶۷ وارد زمین مسابقه شدند. همچنین زهرا قنبری به جای هاجر دباغی و فاطمه عادلی به جای مرضیه نیکخواه در دقیقه ۸۸ و سارا ظهرابی نیا به جای زهرا سربالی در دقیقه ۹۳ وارد زمین شدند.

زهره کودایی، غزاله بنی طالبی، گلنوش خسروی، بهناز طاهرخانی(کاپیتان)، ملیکا محمدی، یاسمن فرمانی (ثنا صادقی ۶۷)، ملیکا متولی، زهرا سربالی، هاجر دباغی، سمانه چهکندی (مرضیه نیکخواه ۶۷) و نگین زندی بازیکنانی بودند که امروز برابر اردن به میدان رفتند.

اسامی داوران این دیدار به شرح زیر بود:

داور: رانچیتا دوی از هند

کمک اول: کریستینا سردا از ازبکستان

کمک دوم: روبا زارکا از سوریه

داور چهارم: ادیتا میرآبادوف از ازبکستان

نماینده مسابقه: جیاسوریا دی اسیلاو از سری لانکا

ناظر داوری: چالاچا پیرومایا از تایلند

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا