موفقیت دانشگاه آزاد قزوین در کسب رتبه اول کشور در حوزه فرهنگی و رتبه دوم در حوزه پژوهشی در ارزیابی سال ۱۳۹۹

انتشارات موفقیت‌شناسی

در اولین دوره ارزیابی عملکرد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، در قالب ۸ محور کلی و ۹۶ شاخص کلان، دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین موفق شد، در حوزه فعالیت های فرهنگی رتبه اول و در حوزه پژوهشی رتبه دوم را در بین استان های کشور به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دکتر عنایت الله ملکی تبار، رییس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با تایید این مطلب، افزود: این مرکز در راستای رسالت‌ها و وظایف قانونی خود، ارزیابی عملکرد واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۹ را به پایان رسانده و گزارش نهایی را منتشر نموده است.

وی اظهار داشت: ارزیابی عملکرد سال ۹۹، اولین دوره ارزیابی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی است که فرایند آن از تابستان ۹۸ با مشارکت معاونت‌های مختلف دانشگاه و برخی اساتید محترم رشته مدیریت و صاحب نظران مربوطه برنامه ریزی شده بود.

دکتر ملکی تبار یادآور شد: اولین دوره ارزیابی عملکرد سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت و استقبال زیاد دانشگاهیان همراه بود که در قالب ۸ محور کلی و ۹۶ شاخص کلان انجام گرفت و شاخص های ارزیابی به گونه ای بود که بتواند تمام فعالیت های مجموعه ی دانشگاه آزاد اسلامی را شامل شده و از جنس شاخص های بروندادی باشد؛ به طوری که قادر باشد خروجی های عملکردی را مستقیماً مورد سنجش قرار دهد.

شایان ذکر است؛ در ارزیابی محورهای ۸ گانه، در محور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌قزوین رتبه اول را در بین دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به دست آورد و استان های لرستان، خوزستان، قم و واحد نجف‌آباد در رده های بعدی قرار گرفتند. در محور پژوهشی نیز استان خراسان رضوی رتبه برتر را کسب کرد و دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین موفق شد رتبه دوم کشوری را به دست آورد. استان های سمنان، اصفهان و واحد نجف آباد نیز به ترتیب موفق به کسب رتبه های سوم تا پنجم شدند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا