اعلام جزئیات اجرای طرح استعدادیابی شغلی برای ورودی های جدید دانشگاه علامه طباطبائی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دانشگاه علامه‌طباطبائی اعلام کرد؛ برای همه ورودی های جدید مقطع کارشناسی تا ۱۰ آبان طرح سنجش استعدادهای شغلی اجرا می کند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبائی این طرح با کمک مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه و با همکاری واحد فناور اندازه از شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه و با هدف سنجش استعدادها و علایق شغلی و ایجاد پروفایل و کارنامه استعدادهای شغلی برای کلیه دانشجویان ورودی جدید به اجرا در می آید.

بر این اساس، علاوه بر سنجش شاخص‌های سلامت روان و جسمی که پیش از این در فرایند ثبت نام دانشجویان ورودی جدید انجام می شد، با اجرای این طرح از سال جدید، کلیه دانشجویان، کارنامه استعدادهای شغلی نیز دریافت خواهند کرد.

قرار است مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه از این نتایج برای ترسیم برنامه مسیر شغلی آینده دانشجویان، ارائه مشاوره های شغلی-تحصیلی و نیز برگزاری دوره های مهارت آموزی، جهت بالا بردن آمادگی دانشجویان برای ورود به بازار کار و کارآفرینی استفاده کند.

همچنین این طرح برای اولین بار توسط دانشگاه علامه طباطبائی در حال اجرا است و به زودی می توان این امکان را در قالب انتقال تجربه و زیر ساخت های لازم در اختیار سایر دانشگاه ها و مراکز اشتغال آن ها قرار داد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا