کارآفرینی معلولان با استفاده از تسهیلات سازمان بهزیستی

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری  موفقیت‌شناسی، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی معلولان، فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با جمعی از معلولان دیدار و گفتگو کرد.

سهراب بهاالدینی، فرماندار سیرجان در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی معلولان، با تاکید بر لزوم مناسب سازی و فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌ها و نیز توجه بیشتر به حقوق اجتماعی معلولان گفت: زحمات معلولان و خانواده‌های صبور آن‌ها در عرصه زندگی و تلاش این افراد در بخش‌های دولتی و غیر دولتی ارزشمند و ستودنی است.

او با اشاره به اینکه معلولان به جز معلولیت نباید دغدغه دیگری داشته باشند، افزود: معلولان دارای توانمندی‌های بالایی هستند؛ به طوری که بسیاری از افرادی که سلامتی کامل دارند، از آن برخوردار نیستند و معلولیت در دنیای امروزی منجر به محدودیت نمی‌شود و معلولان با پیروی و الگوگیری از جامعه هدف خود با برنامه ریزی می‌توانند از ظرفیت سازمان بهزیستی در حمایت‌های تسهیلاتی ایجاد اشتغال و کارآفرینی بهره ببرند.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان ارتقای سطح زندگی برای استفاده معلولان را وظیفه مسئولان دانست و بیان کرد: خدمت به جامعه معلول یک توفیق الهی است و با توجه به وظایف ذاتی نهادها، شهردای باید نسبت به مناسب سازی و زیرساخت‌های لازم از حقوق معلولان دفاع کند.

انتهای پیام

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا