اضافه شدن بخش استعدادیابی کودکان زیر ۷ سال در مسابقات قرآنی مدهامّتان

انتشارات موفقیت‌شناسی

پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در قالب ۱۰ رشته برگزار می‌شود و بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال و نوجوانان به این مسابقات اضافه شده است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با استفاده از نظرات فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح‌ریزی شده و از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان اشاره کرد.

این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی در گروه های سنی زیر هفت سال، هفت سال تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان تا پایان آذر به سامانه بچه‌های مسجد مراجعه کنند.

نام این مسابقات (مدهامتان) برگرفته از آیه ۶۴ سوره رحمن به معنای دو باغ سبز و سیراب است. 

در چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد کشور شرکت کردند که از بین آنان ۸۷ نفر شامل ۶۳ مرد و ۲۴ زن برای شرکت در مرحله نهایی برگزیده شدند. مرحله استانی این دوره از مسابقات با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی و مرحله کشوری آن در رشته‌های اذان، ترتیل، قرائت و حفظ کل قرآن برگزار شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا