سیاهکلی: نحوه بررسی کلیات طرح حمایت از کاربران فضای مجازی مشخص شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سخنگوی کمیسیون «طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی» از مشخص شدن نحوه بررسی کلیات این طرح خبر داد و گفت: کارشناسان و ۶ نماینده موافق و مخالف قبل از تصویب، نظرات خود را اعلام می کنند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، لطف الله سیاهکلی، با اشاره به جلسه عصر روز گذشته کمیسیون بررسی «طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی» گفت: خوشبختانه در این جلسه بررسی آئین نامه داخلی نحوه اداره جلسات کمیسیون به اتمام رسید و تصویب شد؛ از جلسه آینده که بعدازظهر روز سه شنبه جاری خواهد بود، وارد بررسی و تصویب کلیات این طرح می‌شویم.

وی گفت: بر این اساس مقرر شد برای ورود به بندهای این طرح، ۳ نماینده موافق و ۳ نماینده مخالف هر کدام به مدت ۵ دقیقه نظرات خود را ارائه کنند و نهادهای مرتبط، شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و مرکز پژوهش‌های مجلس نیز زمان خواهند داشت تا نکات مدنظر خود را قرائت کنند.

سیاهکلی با اشاره به اینکه فرصت بیان مطالب برای تمامی صاحبنظران و نمایندگان حاضر در کمیسیون فراهم است، گفت: در جلسه روز گذشته، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی انطباقی وضعیت برخی کشورها در این زمینه پرداختند که ارائه بخشی از این گزارش نیز به جلسه بعد موکول شد.

سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی «طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی» تاکید کرد: این کمیسیون تصمیم دارد که طرح مذکور را با بهره گیری از نظرات خبرگان و نخبگان و نیز کارشناسان این حوزه پیش ببرد و به معنای واقعی اصل ۸۵ قانون اساسی را که بر بررسی مباحث تخصصی در کمیسیون‌های تخصصی تاکید دارد، اجرا کند.

وی گفت: از این رو تمامی کسانی که دانش، تخصص و نظر کارشناسی در خصوص این طرح دارند، می‌توانند درخواست خود را به کمیسیون بررسی «طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی»، منتقل کنند. ارائه درخواست از طریق مکاتبه با هیأت رئیسه امکان پذیر است و هیأت رئیسه یا از افراد و نهادها برای حضور دعوت به عمل می‌آورد و یا آنکه نظرات آنها در صحن کمیسیون قرائت می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مهر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا