تاکید بر تسهیل در اشتغال‌زایی برای مددجویان از طریق راه‌اندازی شرکت‌‌های تعاونی

انتشارات موفقیت‌شناسی

در دیدار رئیس کمیته امداد با معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت تسهیل‌گری برای اشتغال مددجویان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن ارائه گزارش فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد در راستای کمک به خانواده‌های نیازمندان و مددجویان گفت: باید زمینه اشتغال و توانمند کردن مددجویان مورد توجه قرار گیرد و این کار با همت نهاد‌ها و دستگاه‌ها از جمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی میسر و مقدور است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به برنامه کمیته امداد برای ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در سال جاری گفت: با تصویب شورای عالی اشتغال، کمیته امداد متعهد شده است سال آینده ۵۰۰ هزار شغل برای دهک‌های یک تا پنج جامعه ایجاد کند.

در این جلسه مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی در جهت همکاری و کمک به، ولی نعمتان و محرومان، اظهار کرد: می‌توان از ظرفیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی و اشتغال‌زایی مددجویان استفاده کرد.

وی افزود: ایجاد اشتغال از طریق سرکت‌های تعاونی، کمک و تسهیل‌گری ویژه‌ای برای مددجویان کمیته امداد خواهند داشت.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا