راه‌اندازی ۲۰۰۰ «خانه هلال» برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد

انتشارات موفقیت‌شناسی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد از راه‌اندازی ۲ هزار «خانه هلال» در سراسر کشور در قالب طرح یاس، با هدف توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و امدادگری در بحران‌ها و حوادث خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام علی جعفری در مراسم اختتامیه اردوی طرح یاس، اجرای این طرح را در راستای اهداف کمیته امداد و توانمندسازی مددجویان دانست و گفت: ایجاد خانه‌های هلال یک طرح نیکوکارانه است که سبب می‌شود مددجویان کمیته امداد به نوعی در میدان نیکوکاری قرار گرفته و به امداگری کمک می‌کنند.

وی با اشاره به شبکه عظیم سازماندهی شده و اجرای زیرساخت‌های لازم برای عملیاتی شدن خانه‌های هلال، افزود: در فاز اول طرح یاس، ۲ هزار خانه هلال با حضور جامعه هدف امداد در سراسر کشور تشکیل شد که وظیفه امدادرسانی به ساکنان محلی در بحران‌ها و حوادث را برعهده می‌گیرند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد از برنامه‌ریزی برای تشکیل ۲۰ هزار خانه هلال در آینده خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد در خانه‌های هلال فعال شده‌اند که با راه‌اندازی ۲۰ هزار خانه هلال، تعداد مددجویان جامعه هدف این طرح به ۱۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جعفری آمادگی بهتر در موقعیت‌های بحران را هدف تشکیل خانه‌های هلال دانست و ادامه داد: مددجویان آموزش دیده کمیته امداد، ضمن توانمندسازی با دانش بهتر در حوادث و بحران‌ها اقدام کرده و خدمات ارائه می‌دهند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا