افتتاح دومین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان مراغه

انتشارات موفقیت‌شناسی

دومین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان مراغه همزمان با هفته بسیج، به همت کانون مشارکت بانوان شهرستان و با همکاری ادارات و مجتمع سالمندان خواجه نصیر با هدف معرفی ظرفیت های بانوان در زمینه های تولید و کارآفرینی گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه روز پنجشنبه در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصتی مناسب برای رونق بخشی به مشارکت فعال بانوان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

سید علی موسوی با اشاره به نقش بانوان در توسعه اجتماعی اضافه کرد: هرجا مسئولیتی به بانوان جامعه واگذار شده، شاهد موفقیت و افتخار آفرینی بوده ایم.

وی گفت: نقش بانوان انقلاب اسلامی از هشت سال دفاع مقدس تاکنون و در عرصه های سازندگی بر همه آحاد جامعه آشکار است.

وی با بیان اینکه سهم پنجاه درصدی بانوان در جامعه تاکنون محقق نشده است، افزود: در دولت های گذشته کما بیش اقداماتی در زمینه واگذاری مدیریت ها به بانوان شده و امید است در دولت مردمی و انقلابی نیز شاهد تداوم این امر باشیم.

موسوی افزود: حرمت و هویت بخشی به نقش بانوان با شناسایی نخبگان زمینه ساز احیای نقش سازنده و موثر این قشر توانمند خواهد بود.

مدیر کانون مشارکت بانوان مراغه نیز گفت: معرفی بانوان توانمند در قالب برگزاری همایش ها و نمایشگاه های تخصصی ممکن می شود.

اکرم شتایی افزود: مشارکت در توسعه جامعه توسط بانوان و نیز ایجاد بستر برای توانمندسازی و درآمدزایی برای جامعه بانوان این شهرستان مهم ترین اهداف کانون مشارکت های بانوان این شهرستان است.

وی اضافه کرد: ایجاد صندوق ویژه برای حمایت از اشتغال و تولید بانوان مهم ترین خواسته جامعه بانوان این شهرستان است.

مدیر نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شهرستان مراغه نیز گفت: این نمایشگاه با هدف توسعه اشتغال بانوان و معرفی توانمندی های آنان در ۴۰ غرفه تشکیل شده است.

شهناز شیله باف افزود: این نمایشگاه برای دومین بار در این شهرستان گشایش یافته و در آن تولیدات بانوان در زمینه هنرهای دستی و تجسمی و تولیدات گیاهی و غذایی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه از چهارم تا ششم آذر ماه در محل سالن چندمنظوره آسایشگاه سالمندان خواجه نصیر مراغه پذیرای عموم شهروندان است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا