تاکید حسن بابایی بر هوشمندسازی کامل فرآیندهای ازدواج و طلاق

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک بازرسی میدانی از دفاتر ازدواج و طلاق را امری مهم دانست بر هوشمندسازی کامل فرآیندهای ازدواج و طلاق و اصلاح سامانه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روز ۶ آذرماه در نشست با روسای کانون سردفتران ازدواج و طلاق سراسر کشور، از پیگیری اصلاح نظام‌نامه دفتر ثبت ازدواج و طلاق خبر داد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در نظام‌نامه دفتر ثبت ازدواج و طلاق تصریح کرد: پیشنهاد اصلاح نظام‌نامه و نقطه نظراتی که از سوی کانون سران دفاتر ازدواج و طلاق اعلام شده، مدنظر قرار گرفته شده است که در صورت تایید رئیس قوه قضائیه ابلاغ می‌گردد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش طلاق و افزایش ازدواج، به تشکیل کمیته‌های پژوهش و برون‌سپاری اشاره و تصریح کرد: باید بعضی از امور را به دفاتر واگذار کرد.

وی همچنین بازرسی میدانی دفاتر ازدواج و طلاق را امری مهم دانست بر هوشمندسازی کامل فرآیندهای ازدواج و طلاق و اصلاح سامانه تاکید کرد.

بابایی به ایجاد صندوق بیمه، بازنشستگی و صندوق‌های حمایتی برای دفاتر اشاره و تصریح کرد: با همفکری و ارائه نقطه نظرات در آینده می‌توانیم به نتیجه خوبی دست یابیم.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا