موافقت محمدمهدی اسماعیلی به اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح موزه هنرهای معاصر استان همدان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح جمعه در جریان سفر به همدان از روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه «موزه هنرهای معاصر» استان بازدید و از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع و تکمیل این پروژه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، «محمدمهدی اسماعیلی» به همراه “علیرضا قاسمی فرزاد” استاندار و “حمیدرضا حاجی بابایی” نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از پروژه های در حال احداث موزه هنرهای معاصر و تالار بزرگ شهر همدان(مرکز همایشها) بازدید و برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی این دو طرح اثرگذار فرهنگی دستوراتی صادر کرد.

موزه هنرهای معاصر همدان  با پیگیری جدی مسئولان بعد از ۶ سال وقفه، سال گذشته دوباره شروع به کار کرد و با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجراست.

این پروژه در مجاورت تپه مصلای شهر در زمینی به وسعت هشت هزار مترمربع آغاز شد و شامل بخش های مختلفی از جمله امور هنری، واحد اداری، کتابخانه، واحد سمعی و بصری، خدمات نمایشگاهی، گنجینه و آرشیو آثار هنری، دبیرخانه دایمی نمایشگاه و فروشگاه کتاب است.

موزه هنرهای معاصر بعد از تکمیل و تجهیز به یکی از زیباترین و مجهزترین موزه های کشور تبدیل می شود به نحوی که شایسته مردم فرهنگی و هنردوست استان همدان  باشد.

تالار بزرگ شهر همدان نیز هفت سال در مرحله خاکبرداری متوقف شده بود که امسال با تغییر نقشه و پلان به مرکز همایش های هنری با ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ نفر تبدیل شده است. 

این پروژه به صورت چند منظوره طراحی شده و پاسخگوی بسیاری از نیازهای جامعه هنری و فرهنگی استان همدان خواهد بود. 

در این بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تکمیل و راه اندازی این طرحها تاکید کرد و گفت: پیگیر اختصاص اعتبارات مورد نیاز این طرحها خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، حضور در جمع مدیران خبرگزاریها و مطبوعات استان و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران بخش دوم سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد است و پس از نشست با اهالی رسانه، وزیر ارشاد در جشنواره صنعت چاپ حضور می یابد و فعالان این صنعت از بیانات وی بهره مند می‌شوند. 

در نهایت، سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با افتتاح موزه چاپ که مجموعه ای غنی و ارزشمند از قدمت چاپ و نشر در کهن دیار الوند است به پایان می‌رسد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا