اعلام نحوه برگزاری جشنواره سینما حقیقت

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دبیر جشنواره «سینماحقیقت» گفت: با توجه به واکسیناسیون عمومی و بازگشایی سینماها، شورای سیاست گذاری جشنواره تصمیم گرفت بخشی از برنامه‌های پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» برای مخاطبانی محدود، در پردیس سینمایی «چارسو» و به صورت فیزیکی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، محمد حمیدی‌مقدم دبیر جشنواره «سینماحقیقت» گفت: با توجه به واکسیناسیون عمومی و بازگشایی سینماها، شورای سیاست گذاری جشنواره تصمیم گرفت بخشی از برنامه‌های پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» برای مخاطبانی محدود، در پردیس سینمایی «چارسو» و به صورت فیزیکی انجام شود.

وی ادامه داد: شورای سیاست‌گذاری جشنواره از آغاز به کار، برای دو شیوه اجرایی برنامه‌ریزی کرده و با توجه به تجربه موفق برگزاری برخط (آنلاین) در چهاردهمین دوره، زیرساخت‌های این امر به شکل کامل آماده و مهیا بود. تسریع در روند واکسیناسیون و کاهش ابتلا و بستری مبتلایان به ویروس کرونا در هفته‌های اخیر، گزینه برگزاری فیزیکی به شکل محدود را پررنگ‌تر کرد. متاسفانه شیوع سویه جدید ویروس کرونا، نگرانی‌ها را دوباره شدت داده و از این منظر جشنواره «سینماحقیقت» متاثر از سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کروناست.

حمیدی‌مقدم افزود: با توجه به رایزنی‌های انجام شده و بررسی‌های صورت گرفته، این برنامه‌های محدود را به پردیس سینمایی «چارسو» خواهیم برد که فضایی آشنا و مانوس برای دوستداران و فعالان سینمای مستند دارد و پیش از این هم، تجربه برگزاری جشنواره» سینماحقیقت» را در آن داشته‌ایم. اما بخش اعظم برنامه‌ها در شکل آنلاین و برای مخاطب گسترده در پلتفرم‌ها قابل تماشا و پیگیری است.

دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» ادامه داد: با توجه به آلودگی هوای تهران، ترافیک و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبیعی است که توصیه می‌کنیم علاقه‌مندان به سینمای مستند، از طریق پلتفرم‌ها جشنواره را ببینند. همه رویدادهای جشنواره از طریق سایت irandocfest.ir پخش می‌شود. نمایش فیلم‌ها در پرتال جشنواره اتفاق می‌افتد و در سایت هاشور و نماوا بلیت‌فروشی برای تماشای آثار برای علاقه مندان وجود دارد. جزئیات این بخش را به زودی در نشست خبری به اطلاع مخاطبان جشنواره خواهیم رساند.

دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت ادامه داد: در پردیس «چارسو» و در ایام جشنواره میزبان تعدادی محدود از اهالی رسانه، صنوف و صاحبان آثار هستیم و با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از میزبانی گسترده معذوریم.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه به دبیری محمد حمیدی مقدم برگزار می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا