از سامانه ارتباط با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سامانه ارتباط مستقیم با محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان «سخنی با وزیر» با هدف رسیدگی و تسریع در امور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با حضور دستیار وزیر فرهنگ و مدیرکل حوزه وزارتی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، محمود شالویی روز چهارشنبه (هشتم دی ماه) در حاشیه رونمایی از سامانه ارتباط مستقیم با وزیر فرهنگ، گفت: آغاز به کار این سامانه با این هدف است که جامعه بزرگ فرهنگی و هنری بتوانند به صورت مستقیم با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط باشند و مشکلات، مسائل و تقاضای خود را در این سامانه ثبت کرده و از طریق همین سامانه پیگیری کنند.

وی ادامه داد: یکی از نیازمندی‌های امروز جدی جامعه فرهنگی و هنری ایجاد فرصت ارتباط مستقیم اهالی فرهنگ و هنر با وزیر فرهنگ است تا نظرات خود را بدون واسطه با وی مطرح کرده و به همین دلیل سامانه ارتباط با وزیر راه‌اندازی شده است.

دستیار وزیر فرهنگ ابراز امیدواری کرد: این سامانه فرصت مناسبی را فراهم می‌کند تا همه افرادی که در موضوعات فرهنگی و هنری نظراتی دارند مطرح کرده و مدیران و مسئولان این وزارتخانه از این نظرات در برنامه ها و تصمیمات فرهنگی و هنری کشور بهره‌مند شوند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این سامانه به نشانی sokhan.farhang.gov.ir  از هم اکنون قابل دسترس برای اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و عموم شهروندان است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا