۶۵۳ ناشر داخلی برای حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب ثبت‌نام کردند

انتشارات موفقیت‌شناسی

روز گذشته معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب از ثبت‌نام ۶۵۳ ناشر داخلی پس از گذشت یک روز از آغاز ثبت‌نام ناشران برای حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مهر، آزاده نظربلند معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: ثبت‌نام ناشران داخلی از روز گذشته شنبه یازدهم دی‌ آغاز شده است. با گذشت ۲۴ ساعت از آغاز ثبت‌نام در «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران»، ۶۵۳ ناشر از سراسر کشور برای حضور در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» در نیمه اول بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود و ناشران داخلی تا پنجشنبه شانزدهم دی‌ فرصت دارند برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کنند. ناشران داخلی متقاضی حضور در «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» می‌توانند با مراجعه به سایت ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده کرده و نسبت به ثبت‌‏نام اقدام کنند.

معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در پایان گفت: مرکز پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸_۰۲۱ آماده پاسخگویی و راهنمایی ناشران برای ثبت نام در «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» خواهد بود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا