آغاز ثبت‌نام ناشران خارجی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بر اعلام ستاد برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ثبت نام ناشران خارجی متقاضی حضور در این دوره از نمایشگاه از امروز جمعه آغاز می‌شود و تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از فارس، ثبت‌نام ناشران خارجی متقاضی حضور در این دوره از نمایشگاه از امروز جمعه آغاز و تا ۲۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این دوره از نمایشگاه را مشاهده و با توجه به نوع فعالیت خود در یکی از بخش‌های آثار لاتین و عربی شرکت کنند. 

 ناشران در صورت تمایل به ثبت‌نام در بیش از یک بخش باید اطلاعات جداگانه هر بخش را تکمیل کنند. 

نمایندگان ایرانی ناشران خارجی، علاوه بر ارائه نامه نمایندگی و یا اجازه فروش معتبر از ناشران خارجی باید پروانه نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا پروانه کسب از اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران یا شهرستان داشته باشند. 

همچنین، سال مبنای عرضه کتاب‌ها از ۲۰۱۸ به بعد خواهد بود و فروش مجازی فقط برای شرکت‌کنندگانی امکان‌پذیر است که در نمایشگاه حضور داشته و به صورت مستقیم نیز کتاب‌های خود را عرضه کنند. 

 سی‌ و‌ سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست و یکم تا سی و یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به دو شکل فیزیکی و مجازی در محل مصلی امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه نمایشگاه به نشانی ketab.ir برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
فارس

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا