دانش آموزان شاهرودی رتبه نخست کدنویسی ایران را کسب کردند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، سید محمد موسوی با اشاره به حضور موفق دانش آموزان شاهرودی در مسابقات کشوری برنامه نویسی، ابراز کرد: دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی رسول اکرم (ص) شاهرود رتبه نخست کشوری در مسابقات برنامه نویسی اندروید (کد نویسی) را کسب کردند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور دانش آموزان سراسر کشور و در فضای مجازی برگزار شد، افزود: ابوالفضل علیزاده و مسعود لطفیان توانستند با همکاری و راهنمایی اساتید راهنما به این مقام دست یابند.

رئیس آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه از این دانش آموزان و عوامل موفقیت آنها تقدیر می‌شود، ابراز کرد: موفقیت‌های چشم گیر دانش آموزان شهرستان مولود عوامل متعددی است که یکی از آنها فراهم کردن بستر در پژوهش‌سرای دانش آموزی این شهرستان است که توانسته زیرساخت‌های خوبی را برای دانش آموزان شهرستان فراهم کند.

موسوی با بیان اینکه موفقیت‌های چشم گیر دانش آموزان در رشته‌های مختلف آموزشی و پرورشی در کنار تلاش خودشان مرهون همراهی معلمان، والدین دانش آموزان و تربیت کنندگان شأن است، بیان کرد: شهرستان شاهرود دارای توانمندی‌های علمی و فناوری بسیاری است که با سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها می‌توان به راحتی این موفقیت‌ها را استمرار بخشید.

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا