فرزاد طایفه حیدری: ۱۹۷ هدیه در قالب طرح شمیم و جوانه به اصحاب فرهنگ و هنر تقدیم شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون توسعه مديريت و منابع صندوق اعتباری با اشاره به اينکه طرح شميم و جوانه يکي از خدمات نوين صندوق اعتباری هنر در دولت سيزدهم است گفت: از ابتداي اجراي اين طرح ۱۹۷ هديه ازدواج و فرزندآوری به اعضاي صندوق پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از صندوق اعتباری هنر، فرزاد طایفه حیدری با تشریح جزئیات این طرح گفت: تخصیص تسهیلات قرض الحسنه و پرداخت هدیه بلاعوض به اعضای صندوق با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و تشویق به فرزندآوری در پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص سیاست جوان سازی جمعیت از خدمات نوین صندوق در دولت مردمی است که از ابتدای مهر ۱۴۰۰ عملیاتی شده است.

معاون صندوق اعتباری هنر یادآور شد: به اعضایی که تاریخ ثبت رسمی عقد ازدواج آنها در بازه زمانی اول مهرماه ۱۴۰۰ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ باشد تسهیلات طرح شمیم تعلق می گیرد.

به گفته وی در قالب این طرح، مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره با کارمزد ۲ درصد همراه با ۵ میلیون تومان هدیه ازدواج بلاعوض تقدیم اعضای واجد شرایط می شود.

وی در ادامه افزود: طرح جوانه به اعضایی تعلق می گیرد که از اول مهر ماه سال ۱۴۰۰تا پایان ۱۴۰۱ صاحب فرزند شوند.

در قالب این طرح مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره با کارمزد ۲ درصد همراه با مبلغ ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض تقدیم می شود.

حیدری در ادامه افزود: تسهیلات طرح شمیم فقط به ازدواج اول و دائم تخصیص می گیرد. در صورتی که هر یک از زوج ها و والدین (متقاضیان طرح شمیم و جوانه) عضو صندوق اعتباری هنر باشند، فقط به یکی از زوج ها وام به مبلغ ۳۰ میلیون تومان تخصیص می یابد اما هدیه بلاعوض به هر دو نفر تعلق می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنر  گفت: از ابتدای اجرای این طرح به ۱۲۳نفر از اعضا در قالب طرح جوانه و ۷۴ نفر در قالب طرح شمیم این تسهیلات تعلق گرفته شده است.

شایان ذکر است؛ بسته حمایتی اصحاب فرهنگ وهنر از محل اعتبار ویژه ۵۰۰ میلیارد تومانی در سرفصل های مختلف از جمله در قالب تسهیلات بلاعوض و دو طرح یاد شده در دولت سیزدهم تدوین شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
صندوق اعتباری هنر

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا