یازدهمین نمایشگاه اینوتکس در پارک فناوری پردیس افتتاح شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۲ با رویدادها و بخش های جانبی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مهدی صفاری رئیس پارک فناوری پردیس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، این  رویداد علمی از امروز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت تا ۲۳ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

در این دوره از نمایشگاه  بیش از ۱۴۰۰ استارتاپ، شرکت فناوردانش بنیان، شتابدهنده، مرکز نوآوری، مرکز رشد پارک فناوری،  به ارائه جدید ترین محصولات و خدمات فناورانه خود خواهند پرداخت.

طی ۱۰ دوره برگزاری  این رویداد بیش از ۲۲۵۰ شرکت و استارتاپ ایرانی و خارجی به عنوان غرفه دارد در این نمایشگاه حضور داشته  و بیش از ۸۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

بخش های جانبی این رویداد در پارک فناوری پردیس؛ رقابت استارتاپ ها، ایستگاه آینده، استیج اینوتکس، فروم حکمران دانش بنیان، رویدادهای ارائه نیاز فناوری هستند.

اینوتکس صرفا یک نمایشگاه نیست بلکه هر ساله به منظور توسعه مشارکت و همکاری فناورانه، تشویق جوانان به کار آفرینی و نیز فرهنگ سازی سرمایه گذاری در حوزه های نوآورانه، رویدادها و بخش های جانبی متعددی در کنار این نمایشگاه بر گزار می شود که ظرفیت محتوایی بسیار خوبی را برای عموم جامعه در بر دارد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا