از مجموعه داستان‌های شاهنامه رونمایی خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مراسم رونمایی از مجموعه داستان‌های شاهنامه با عناوین «هفت خان»، «رستم و سهراب»، «زال و رودابه»، «قیام کاوه، سرنگونی ضحاک»، «پسران فریدون»، «روزگار رنج، کین ایرج» در سالروز بزرگداشت فردوسی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، انتشارات کتابسرای نیک از مجموعه داستان‌های شاهنامه با نگارش محسن دامادی با همکاری انتشارات هورخش در سالروز بزرگداشت فردوسی رونمایی می‌کند.

مراسم رونمایی از مجموعه داستان‌های شاهنامه با عناوین «هفت خان»، «رستم و سهراب»، «زال و رودابه»، «قیام کاوه، سرنگونی ضحاک»، «پسران فریدون»، «روزگار رنج، کین ایرج» با نگارش محسن دامادی در سالروز بزرگداشت فردوسی با حضور نویسنده این مجموعه، عصر یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در فروشگاه فرهنگی همیشه برگزار می‌شود.

در این مراسم رونمایی، مجموعه رمان‌های گرافیکی «جمشید، طلوع»، «جمشید، غروب»، «ارشیا»، «دوزخ ضحاک» و «تخت جاویدان» که پیش از این با برداشتی آزاد از شاهنامه توسط انتشارات هورخش منتشر شده بودند، به علاقه‌مندان این حوزه معرفی خواهند شد.

همچنین غزاله ساجد (استاد دانشگاه) در خصوص شاهنامه و اسطوره‌شناسی و فرهاد اتقیایی (گوینده و مدیردوبلاژ) در خصوص چگونگی تولید کتاب‌های صوتی داستان‌های شاهنامه در این مراسم صحبت خواهند کرد. در کنار این سخنرانان، مرجان صادقی و آترینا تحویلی به اجرای نقالی خواهند پرداخت.محسن دامادی، نویسنده و فیلمنامه‌نویس به تازگی نگارش مجموعه داستان هشت جلدی برگرفته از شاهنامه را به پایان رسانده است. تاکنون شش جلد از این مجموعه توسط انتشارات کتابسرای نیک به چاپ رسیده است. نسخه الکترونیک مجموعه داستان‌های شاهنامه نیز پیش از این به همراه کتاب صوتی با خوانش فرهادی اتقیایی منتشر شده است.

لازم به یادآوری است؛ این مراسم در ساعت پنج بعداز ظهر یک‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در فروشگاه فرهنگی همیشه، واقع در شهرک غرب برگزار می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا