پنج محقق دانشگاه کاشان در جمع دانشمندان برتر جهان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، مجید منعم زاده بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۴ محقق و عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان جزو دو درصد دانشمندان و محققین برتر جهان قرار گرفته اند، اظهار داشت: در این بین پنج نفر از این پژوهشگران نیز جز یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفته اند.

وی ابراز داشت: بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، علی اکبر عباسیان آرانی در حوزه موضوعی (مهندسی) با ۶۴ مقاله، علی قربان پور آرانی (مهندسی) با ۱۷۴ مقاله، عباس سعادتمندی (ریاضیات) ۳۸ مقاله، سید علیرضا اشرفی (ریاضیات) ۱۸۹ و مسعود صلواتی نیاسری (شیمی، علم مواد و مهندسی) با ۶۶۱ مقاله به عنوان دانشمندان و پژوهشگران یک درصد برتر جهان انتخاب شدند.

انتخاب عضو هیئت علمی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان به عنوان پژوهشگر برتر کشوری

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان همچنین از انتخاب یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان به عنوان پژوهشگر برتر کشوری در سال جدید خبر داد و تصریح کرد: عباس اکبری عضو هیئت علمی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان به این افتخار در حوزه هنر دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه این پژوهشگر دانشگاه کاشان یک شخصیت برجسته جهانی در حوزه صنایع دستی و سرامیک است، خاطرنشان کرد: اکبری همچنین عضو آکادمی جهانی سفال و سرامیک نیز است.

کسب رتبه دوم نظام رتبه بندی گرین متریک ۲۰۲۰ برای چهارمین سال پیاپی

منعم زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه کاشان در چهارمین سال متوالی به عنوان دومین دانشگاه برتر کشور در نظام رتبه بندی گرین متریک ۲۰۲۰ انتخاب شد، گفت: در حال حاضر دانشگاه کاشان به عنوان یکی از پنج دانشگاه سبز برتر خاورمیانه و در رتبه ۹۷ جهانی است.

وی افزود: این رتبه بندی باهدف ارائه چشم انداز جامع از شرایط و سیاست‌های مرتبط با محیط زیست و توسعه پایدار در دانشگاه‌های کشورهای مختلف راه اندازی شده است و از شش شاخص کلیدی محیط زیست و زیرساخت، انرژی و تحقیقات اقلیمی، مدیریت پسماند، آب، حمل و نقل و آموزش برای رتبه بندی مؤسسه ها استفاده می‌کند

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا