دبیرخانه جشنواره بین المللی مد و لباس فجر آماده دریافت آثار است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر اعلام کرد که از امروز تا سه شنبه ۱۴ تیر آماده دریافت آثار برای انجام داوری بصری است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر طی اطلاعیه ای، در خصوص شرایط و نحوه دریافت آثار تأیید شده بخش مهارتی (اثر تولید شده) اعلام کرد:

به اطلاع آن دسته از متقاضیان محترمی که با ثبت نام و ارسال تصویر نمونه اثر طراحی و تولید شده در بخش مهارتی شرکت کرده اند، می‌رساند که نتایج کارشناسی اولیه در پنل کاربری شرکت کنندگان قابل مشاهده است و دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از روز شنبه ۱۱ تیرماه تا روز سه شنبه ۱۴ تیرماه آماده دریافت آثار برای انجام داوری بصری است.

لازم به ذکر است که متقاضیان محترم باید آثار خود را از طریق پست پیشتاز، تیپاکس و یا مراجعه حضوری تحویل دبیرخانه دهند و رسید ارسال اثر را تا زمان تحویل و عودت اثر نگهداری کنند.

تحویل آثار تنها در صورت ارائه رسید و کارت شناسایی معتبر امکان پذیر خواهد بود. لطفاً هنگام مراجعه، علاوه بر اصل اثر، کد ده رقمی اثر (موجود در پنل کاربری) را به همراه داشته باشید.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا