انسیه خزعلی: برای برگزیدگان یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر تسهیلات حمایتی در نظر گرفته‌ایم

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

انسیه خزعلی در بازدید از یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از آمادگی دولت برای حمایت تسهیلاتی از برگزیدگان این جشنواره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از آثار برگزیده این رویداد فرهنگی در برج میلاد بازدید کرد.

انسیه خزعلی ضمن بازدید از آثار ارائه‌شده در گالری «هفتا» واقع در برج میلاد که با همراهی دکتر سید مجید امامی رئیس شورای فرهنگ عمومی و رییس جشنواره صورت گرفت، با تعدادی از بازدیدکنندگان و فعالان حوزه طراحی لباس اسلامی ایرانی نیز گفتگو کرد.

معاون امور زنان و خانواده دولت سیزدهم پس‌از بازدید از همه آثار ارائه‌شده در بخش پوشاک،کیف و کفش و زیورآلات پاسخ‌گوی پرسش‌های خبرنگار خبرگزاری آنا شد.

وی با ابراز خرسندی از حضور در این رویداد فرهنگی، برگزاری جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را فرصتی برای انعکاس ذوق و هنر هنرمندان متعهد ایران‌زمین دانست.

خزعلی در ادامه افزود: خدا را شکر در این دوره از جشنواره، آثار فاخر و خوبی به نمایش گذاشته شده است. در بسیاری از این آثار سنت‌های ایرانی منعلق به اقوام مختلف و بومهای گوناگون در لباس به نمایش در آمده و آنچه مشهود است محفوظ بودن لباس ها نیز تا حدود زیادی رعایت شده؛ ضمن این که بعضی از آثر در دسته آثار دوستدار محیط‌زیست هم قرار دارد و همه این‌ها در مدل‌ها و نمونه‌هایی که نمایش‌داده‌شده قابل‌توجه است.

وی درباره برنامه های دولت برای حمایت از صنعت مد و لباس و طراحی لباس ایرانی و اسلامی نیز گفت: ان‌شاءالله برنامه‌هایی داریم تا در استان‌های مختلف به‌صورت ثابت برای حجاب و عفاف بازارچه‌هایی را داشته‌باشیم. ضمن این که تسهیلاتی را برای هنرمندانی که در حوزه تولید لباس‌های محفوظ و عفیفانه و چادر در مدل‌های مختلف فعالیت می‌کنند و به ویژه برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته‌ایم.

عاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به تنوع محصولات ارائه‌شده از حیث طرح، رنگ،جنس و با تاکید بر اینکه در اغلب این محصولات اصول زیبایی‌شناختی و تنوع بصری درنظر گرفته شده است از همه علاقه‌مندان به حوزه طراحی لباس و به‌ویژه بانوان دعوت کرد تا از این نمایشگاه و سایر برنامه‌های جنبی جشنواره مد و لباس دیدن کنند.

لازم به یادآوری است یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر از هجدهم تا بیست و چهارم تیرماه در گالری هفتا واقع در طبقه دوم برج میلاد تهران در حال برگزاری است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا