اولین تلویزیون اینترنتی مد و لباس افتتاح خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رییس شورای فرهنگ عمومی کشور از آغاز به کار نخستین تلویزیون اینترنتی مد و لباس فجر خبر داد و گفت: کشف استعداد از مهمترین رویکردهای یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر بود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، سیدمجید امامی روز جمعه در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در مرکز همایش های بین المللی میلاد اظهار داشت: رویکرد جشنواره یازدهم با شعار ایران دروازه مد و لباس این بود که صدای بی صداها باشد از تمام شهرهای ایران، شناسایی خیاط نابینای ایران از جمله اتفاقات این جشنواره به اندازه سفر به همه دنیا ارزش دارد. 

وی افزود: رویکرد دوم این جشنواره مردمی بودن و مردمی شدن بود، تندیس‌ها یا طاووس زرین جشنواره که امروز ارائه می شود، نشانه تمرکززدایی است، از ۱۰ رشته دریافت کننده جایزه نفرات اول ۶ رشته از استان‌های مختلف کشور هستند، این جشنواره به نوعی به عنوان کانون فرهنگ و هنر مطرح است.

امامی گفت: کمیته فرهنگی ما ساعت‌ها برنامه فرهنگی طراحی و تولید کرده، حضور گروه های موسیقی خراسانی ما در این آیین و توجهات به فرهنگ کهن ایران اثبات سواد پوشاک و وقار و عفاف هفت هزار ساله ایران است. 

رییس شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: در طول برگزاری جشنواره کمیته آموزشی این رویداد بیش از ۷۶ کارگاه برگزار کرد، کمیته رسانه‌ای جشنواره در طول این رویداد از تلویزیون اینترنتی حریر رونمایی کرد و از امروز شاهد حضور رسانه تخصصی مد و لباس هستیم.

وی تاکیدکرد: رویکرد چهارم جشنواره نخبه گرایی و استعدادگرایی بود، ما دو راه داریم یا باید اکتفا کنیم به پیشکسوتان و یا در کنار آنان در پی کشف استعدادهای جدید باشیم. در این دوره جشنواره بیش از ۱۲۰ استعداد جدید در این رویداد کشف شدند که ارزش سرمایه گذاری را دارند. ما افتخار می‌کنیم که با جوانان و دانشجویان کار کنیم.

امامی گفت: مساله مهم بعدی زیرساخت هاست، که افتتاح و رونمایی از سامانه شیما از جمله اقدامات در این جهت بود، نهادهای نظارتی و شهروندان با این سامانه که به سامانه شناسه کالا وصل می شود، می‌توانند در جریان جزییات و اطلاعات تکمیلی نیاز خود قرار گیرند. 

رییس کارگروه مد و لباس فجر تاکیدکرد: جشنواره ای که به درد تولید نخورد تبدیل به ویترین می شود، برای توسعه این بخش و حمایت از تولیدکنندگان در قالب وام ۴ درصد به تولید کننده آثاری که امروز برگزیده می شوند تسهیلات تولیدی ارائه می شود چراکه فعالان این بخش درگیر مشکلات عدیده از جمله قاچاق هستند بنابراین صنعت و حوزه فرهنگی باید در کنارهم قرار گیرند تا شاهد ارتقا و رشد باشند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه ایران ویژند از ۲ تا ۵ مرداد با محوریت از فناوری تا صادرات در مرکز نمایشگاه های بین المللی در این راستا خبر داد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا