اعلام شرایط ثبت‌نام در نمایشگاه ایران‌ویژند ۱۴۰۱

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اطلاعیه‌ای برای طراحان، تولیدکنندگان و ویژند (برند)های برتر مد و پوشاک برای شرکت در نخستین نمایشگاه تخصصی ایران‌ویژند ۱۴۰۱ منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، اطلاعیه‌ای برای طراحان، تولیدکنندگان و ویژند (برند)های برتر مد و پوشاک برای شرکت در نخستین نمایشگاه تخصصی ایران‌ویژند ۱۴۰۱ منتشر شد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب رسالت‌های فرهنگی هنری خصوصاً توسعه و تعالی نظام طراحی، تولید و تبلیغ مد و پوشاک ایرانی- اسلامی، افتخار دارد با تکیه بر توانمندی و نوگرائی طراحان، تولیدکنندگان و برند (ویژند)های موفق این حوزه، ذیل بخش غیررقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، نخستین نمایشگاه تخصصی ایران ویژند را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار کند.

مکان برگزاری این رویداد فرهنگی که از دوم تا پنجم مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران خواهد بود.

همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارکننده و شرکت نمایشگاهی میلاد نور نیز مجری برگزارکننده نمایشگاه تخصصی نمایشگاه ایران‌ویژند ۱۴۰۱ است.شرایط ثبت‌نام را می‌توانید در عکس زیر مشاهده کنید.

لازم به یادآوری است؛ علاقه‌مندان به حضور در این رویداد فرهنگی می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت WWW.FAJRMODE.COM مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا