موفقیت دختران ورزشکار دانشگاه امیرکبیر در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور

انتشارات موفقیت‌شناسی

ورزشکاران دختر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته‌های شنا، تنیس و کاراته پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایلنا، پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در ۱۰ رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد که دراین مسابقات دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی امیرکبیر مقام کسب کردند. 

مسابقات تنیس روی میز با شرکت ۱۸ دانشگاه برگزار شد که دانشگاه صنعتی امیر کبیر مقام سوم مشترک را کسب کردند. 

اعضای تیم تنیس روی میز دانشگاه صنعتی امیرکبیر متشکل از عاطفه راستی، حمیده خانی، کیمیا محبی و سروین فیضیان بود. 

مسابقات کاراته در۲ بخش (کاتا و کومیته) برگزار شد که زهرا حق پرست از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در وزن ۵۵ کیلو گرم مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کرد. 

در رقابت‌های شنای دختران المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور ۲ ورزشکار از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این رقابت‌ها حضور داشتند که مائده حضوری در شنای ۶۶ متر آزاد مقام دوم را کسب کرد. 

همچنین در مسابقات ۶۶ متر قورباغه و شنای ۶۶ متر پروانه مائده حضوری مقام سوم را کسب کرد. در شنای ۲۰۰ متر آزاد نیز کیمیا امیری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر مقام سوم را کسب کرد. 

گفتنی است، تیم‌های ورزشی دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در ۳ رشته شنا، تنیس روی میز، کاراته با کسب در مجموع ۳۶ امتیاز (۲ نقره و ۴ برنز) توانستند رتبه دهم پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر را به خود اختصاص دهند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این مسابقات از ۱۸ تیر ماه آغاز و تا ۲۶ تیر ماه ادامه داشت که دانشگاه صنعتی امیرکبیر با کسب سهمیه در۳ رشته تنیس روی میز، کاراته و شنا در بخش دختران در این مسابقات حضور یافت.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایلنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا