وزنه بردار لرستانی در مسابقات جوانان آسیا نایب قهرمان شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

محمد مسعود ممیوند در دسته ۱۰۹ کیلو گرم با کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره نایب قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد.محمد مسعود ممیوند وزنه بردار بروجردی در دسته ۱۰۹ کیلو گرم توانست با کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره نایب قهرمان مسابقات جوانان آسیا به میزبانی کشور ازبکستان شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محمد مسعود ممیوند در اولین حرکت خود با موفقیت وزنه ۱۵۳ کیلوگرمی را به ثبت رساند و در حرکت دوم خود وزنه ۱۶۱ را با موفقیت بالای سر برد.ممیوند همچنین در حرکت سوم از پس وزنه ۱۶۶ برنیامد تا همان وزنه 161 در یکضرب برای او در جدول امتیازی دسته 109 کیلوگرم ثبت شود.

این وزنه بردار لرستانی همچنین در حرکت اول دو ضرب خود با موفقیت وزنه ۱۹۱ کیلوگرمی که نخستین انتخاب کادر فنی برای او بود را مهار کرد.

ممیوند در حرکت دوم دو ضرب هم روی تخته موفق ظاهر شد و توانست وزنه ۲۰۳ کیلوگرمی را برای خود در رقابت دسته 109 کیلوگرم جوانان ثبت کند و در حرکت سوم دو ضرب نیز به رغم شایستگی که از خود در مهار وزنه های قبل نشان داد نتوانست وزنه ۲۱۳ کیلوگرم را مهار کند تا نهایتا او ضمن تثبیت عنوان نایب قهرمانی در حرکت دو ضرب و مجموع به مدال نقره دسته ۱۰۹ جوانان بسنده کند.

لازم به ذکر است؛ تیم ملی وزنه‌برداری جوانان ایران با کسب 681 امتیاز تیمی سکوی نایب قهرمانی قاره کهن(آسیا) را از آن خود کرد.

این درحالی بود که ازبکستان فقط با اختلاف یک امتیاز بیشتر(682 امتیاز تیمی) سکوی قهرمانی را از آن خود کرد.

تیم وزنه برداری جوانان قزاقستان نیز با 624 امتیاز تیمی سکوی سومی آسیا را در این بخش به خود اختصاص داد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
وزارت ورزش و جوانان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا