انسیه خزعلی: برای توانمندسازی و کارآفرینی زنان و شناخت ظرفیت‌های آنان برنامه ریزی شده است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: برای رشد و ارتقا فکری، توانمندسازی و کارآفرینی زنان و شناخت ظرفیت‌های آنان برنامه ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری یکی از رویکرد‌های مهم دولت مردمی توجه به خانواده است و نگاه دولت به امور بانوان ویژه و خاص است و اهداف دولت بر مبنای آن نوشته شده است.

او گفت: رئیس جمهور تلاش دارد از ظرفیت زنان در تصمیم گیری‌ها استفاده کند، همچنین در جلسه یکشنبه دولت موافقت شد که جایگاه زنان در ساختار دولت تقویت و از آن‌ها در سمت مدیرکل استفاده شود.

او گفت: با توجه به آسیب‌هایی که به بانوان وارد می‌شود اعتباراتی به طور ویژه برای بانوان تدارک دیده شده و تلاش می‌کنیم در حوزه امور زنان و خانواده قدم‌های موثری برداشته شود.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری امروزدر سفر یک روزه به همدان با استاندار همدان دیدار کردند.

خزعلی در ادامه گفت: موضوعات جمعیتی و خانواده در همه کشور یک موضوع چالشی و نگران کننده ست و این موضوع مورد توجه خاص دولت قرار گرفته که باید با استفاده از ظرفیت مردمی، بهره مندی از نظرات نخبگان و کمک‌های بطن جامعه در این مورد برنامه ریزی و چاره اندیشی شود.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری می‌گوید: برای رشد و ارتقا فکری، پشتیبانی، توانمندسازی و کارآفرینی زنان با استفاده از شناخت توانمندی و ظرفیت‌های آنان برنامه ریزی شده است.

خزعلی مردمی سازی را یکی از مسائلی دانست که مورد تاکید رئیس جمهور است و ابراز امیدواری کرد که این پیوندسازی مردمی روز به روز قوی‌تر و مستحکم‌تر شود.

او گفت: زنان جامعه پشتوانه همه حرکت‌ها و برنامه‌های دولت هستند و به طور مستقیم در اجرای برنامه‌ها نقش دارد با پشتیبانی از سوی مردان زمینه و عرصه کار و عمل برای آن‌ها فراهم می‌شود.

خزعلی گفت: زنان با برنامه ریزی و شبکه سازی مناسب در این جنگ نرم که خانواده و زنان مورد هجمه دشمنان قرار گرفته اند از هویت خود دفاع کنند و با الگو گیری از ائمه (ع) به اهداف امامین انقلاب برسند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بر تقویت فرهنگ کار و تلاش از طریق بانوان در خانواده تاکید کرد و گفت: توانمند سازی بانوان با تسهیلات و کارآموزی باید در اولویت قرار گیرد.

خزعلی گفت: برای فرهنگ سازی در زمینه عفاف و حجاب نیازمند ساخت انیمیشن هستیم و آمادگی هر گونه پشتیبانی در این زمینه را داریم.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا