موفقیت استاد دانشگاه شریف در کسب جایزه بین‌المللی کمومتریکس ۲۰۲۲

انتشارات موفقیت‌شناسی

دکتر هادی پرستارشهری، عضو هیئت علمی دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف در هجدهمین دوره کنفرانس بین‌المللی کمومتریکس در شیمی تجزیه CAC که در ایتالیا برگزار شد، موفق به کسب جایزه  CHEMOLAB 2022 شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، این جایزه هر دو سال یکبار توسط “الزویر” به پژوهشگران موفق و سرآمد زیر چهل سال که بیشترین فعالیت و تاثیر در پنج سال اخیرشان در گرایش کمومتریکس دارند، اهدا می‌شود.

انتشار مقالات با کیفیت، تعاملات بین‌المللی با سایر گروه‌های کمومتریکس دنیا، حضور و سخنرانی در مجامع علمی کمومتریکس دنیا، داوری مقالات برای مجلات بین المللی، مشارکت در اجرای طرح‌های تحقیقاتی بین‌المللی و برگزاری رویدادهای علمی بین‌المللی از جمله شاخص‌های مهم انتخاب محقق برتر برای دریافت این جایزه است. 

به نقل از وزارت علوم، کنفرانس بین‌المللی کمومتریکس که به اختصار CAC نامیده می‌شود، هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و معتبرترین کنفرانس در زمینه کمومتریکس در دنیاست. در این کنفرانس جدیدترین دستاوردها در زمینه کمومتریکس ارائه می‌شود و همچنین کمپانی‌های بزرگ تولید دستگاه‌های آنالیز و نرم‌افزارهای مربوطه در این کنفرانس حضور دارند.

دکتر هادی پرستار شهری با احتساب پروژه‌های کارشناسی ارشد و دکتری خود بیش از ۱۵ سال است که در زمینه کمومتریکس فعالیت دارد. وی در طول این مدت علاوه بر تلاش در جهت توسعه و کاربرد روش‌های مختلف کمومتریکس جهت آنالیز سیستم‌های پیچیده محیط زیستی، غذایی و دارویی، در این خصوص تعامل بین‌المللی مناسبی با گروه‌های تحقیقاتی بزرگ در دنیا ایجاد کرده است.

 در این راستا انتشار بیش از ۷۶ مقاله در مجلات معتبر بین‌المللی، سه فصل کتاب، بیش از ۶۰ مقاله در کنفرانس‌های بین‌المللی و داخلی و اجرای ۵ طرح بین‌المللی با کشورهای اسپانیا، فرانسه، هلند و روسیه بخشی از دستاوردهای وی در این زمینه است.

دریافت جایزه دانشمند جوان کمومتریکس در سال ۲۰۱۵، دریافت فلوشیپ هامبولت از کشور آلمان، گرنت بین‌المللی جندی شاپور با کشور فرانسه نیز از دیگر افتخارات کسب شده بین‌المللی توسط دکتر پرستار است.

همچنین برگزاری چهار دوره مدرسه زمستانی کمومتریکس با حضور بیش از ۱۵ تن از نامداران کمومتریکس دنیا در دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف، از دیگر فعالیت‌های گروه تحقیقاتی وی است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا