درخشش علیرضا مُکاری با کسب رتبه اول مسابقات قرآن کرواسی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نماینده کشورمان در رشته قرائت تحقیق مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کرواسی موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایکنا، بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کرواسی شنبه دوم مهرماه به کار خود پایان داد و«علیرضا مُکاری»، نماینده کشورمان در رشته قرائت تحقیق این دوره از مسابقات موفق به کسب رتبه نخست شد.

این مسابقات از روز ۳۱ شهریورماه در شهر زاگرب آغاز شده بود و تا روز گذشته ادامه داشت. نماینده کشورمان پس از کسب رتبه نخست این رویداد ۵:۳۰ بامداد فردا چهارم مهرماه وارد کشور می‌شود.

علیرضا مُکاری، قاری ممتاز کشورمان متولد سال ۱۳۷۴ در اصفهان است. او در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده و هم اینک هم دانشجوی کارشناسی‌ارشد رشته قرآن و حدیث دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم است.

مکاری قبل از سن ۱۶ سالگی در مقطع شکوفه‌ها یک بار رتبه سوم و یک بار هم رتبه چهارم مسابقات سراسری قرآن را کسب کرده است. کسب رتبه دوم مسابقات قرآن دانشجویان و رتبه دوم مسابقات مدهامتان از دیگر رتبه‌های این چهره قرآنی است. آخرین رتبه‌ای که این قاری ممتاز کسب کرده مربوط به مسابقات بین‌المللی فرازخوانی مشکات بود که موفق به کسب رتبه اول شد.

مکاری امسال در کاروان نور اعزامی به سرزمین وحی نیز حضور داشت. او در حال حاضر نمایندگی حقیقی یکی از شرکت‌های بیمه‌ای را دارد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایکنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا