مهدی ضرغامی: همه دستگاه‌های دولتی ملزم به تشکیل کانون‌های نخبگانی می‌شوند

انتشارات موفقیت‌شناسی

مدیرکل دفتر اثربخشی و اثرگذاری بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه، در حال حاضر طرح کانون های تفکر نخبگانی در تمام دستگاه های دولتی در دستور کار دولت است، گفت: بر اساس این طرح همه دستگاه‌ها ملزم به تشکیل کانون های نخبگانی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، «مهدی ضرغامی»عصر روز سه شنبه در اختتامیه دوازدهمین همایش ملی نخبگان در سالن اجلاس سران افزود: بنیاد ملی نخبگان از همه نخبگان درخواست دارد که به عضویت این کانون ها درآیند.

ضرغامی با بیان اینکه ۳۵۰ نفر از نخبگان در برنامه‌های امروز دوازدهمین همایش نخبگان در این رویداد حضور داشتند، محور بحث های مطرح شده از سوی نخبگان در روز نخست این همایش را مطالبات آن‌ها در حوزه‌های توسعه فناوری عنوان کرد.

مدیرکل دفتر اثربخشی و اثرگذاری بنیاد ملی نخبگان افزود: نخبگان در همایش امروز تاکید داشتند که شرکت‌های دانش‌بنیان حول محور نه فناوری بلکه کارآفرینی شکل گیرند.

وی یکی دیگر از مطالبات نخبگان را در دوازدهمین همایش ملی نخبگان، حمایت لازم دولت برای حرکت آنها در زمینه‌های دانش‌بنیانی و تجاری سازی عنوان کرد.

ضرغامی در ادامه، تعریف نظام ارزشی برای نخبگان و شناسایی نخبگان از دوران کودکی و آموزش آنها را از دیگر درخواست های مطرح شده از سوی جامعه نخبگان اعلام کرد و افزود: آنها درخواست داشتند که از امدادرسانی به نخبگان به سمت امدادگیری از آنها در جهت رفع چالش‌های کشور حرکت شود.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین همایش ملی نخبگان با شعار «حکمرانی نخبگان برای سرآمدی ایران» پس از سه سال تاخیر به دلیل همه گیری کرونا، امروز با مشارکت ۵۰۰ نخبه و دستگاه‌های دولتی در سالن اجلاس سران برگزار شد.  

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا