درباره برگزاری تکریم زوج‌های دانشجوی دارای فرزند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نخستین طرح ملی ایران جوان را با هدف تکریم زوج‌های دانشجوی دارای فرزند برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، در این طرح که با عنوان «دردانه» نامگذاری شده است، به زوج‌های دانشجوی دارای فرزند متولد سال ۱۴۰۱ تسهیلات و هدایایی اهدا می‌شود.

هدایا و تسهیلاتی از جمله وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۵ میلیون تومان ، سپرده پس ­انداز به نام فرزند به مبلغ ۲ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و قابل برداشت در سن ۱۸ سالگی و با امکان افزایش موجودی از طرف والدین و هدیه یک میلیون تومانی به مادر به ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط اهدا خواهد شد.

برای دریافت این هدایا و تسهیلات لازم است که ثبت‌نام‌کننده (زوج یا زوجه) دانشجو بوده و دارای فرزند متولد ۱۴۰۱ باشند.

دانشجویان واجد شرایط می‌بایست مشخصات خود، همسر و فرزند را بطور کامل در سایت https://dordaneh.nahad.ir/ تکمیل نموده و و سپس برای تأیید مدارک از تاریخ ۱ آبان به بعد با مدارک شامل کارت ملی، کارت دانشجویی و شناسنامه خود و کارت ملی و شناسنامه همسر و فرزندان به «دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس» واقع در دانشکده علوم پایه مراجعه کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، اهدای هدایا و تسهیلات در «همایش دردانه» انجام می‌شود.

تاریخ برگزاری و اطلاعیه های «همایش دردانه» از طریق کانال های مجازی نهاد در نرم افزار سروش و بله به آدرس @nahadtm اعلام می‌شود.

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا