موفقیت ایران با کسب ۲ مدال برنز و ۴ مدالیون در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از کسب دو مدال برنز و چهار مدالیون توسط نخبگان مهارتی فناوری اطلاعات ایران در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، «غلامحسین حسینی نیا»، با اعلام اینکه رشته امنیت سایبری برای نخستین‌بار در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲ برگزار شده است، گفت: «امیرمحمد جهانگیر زاد» و «امیر فرزام حسینی» رقابت‌کنندگان این رشته تیمی، در این دوره از مسابقات و در رقابت با کشورهای پیشرو این رشته موفق به کسب جایگاه سوم و مدال برنز شدند.

وی با اشاره به موفقیت تیم مهارتی در پنج رشته از ۶ رشته رقابتی، تصریح کرد: این دوره از رقابت‌ها از ۹ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۲، با حضور کشورهایی از جمله سوئد، کانادا، چین، کره جنوبی، چین و سنگاپور در شهر گوی‌اند کره جنوبی برگزار شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، اظهار داشت: «فرید قریشی» نخبه مهارتی رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، «امیرحسین آقاجری» نخبه مهارتی رشته توسعه نرم‌افزار موبایل،  «دانیال دزفولی نژاد» تکنولوژی وب و «امیررضا شمس ناتری» نخبه مهارتی رشته نرم‌افزار و راهکارهای نرم‌افزاری کسب‌وکار موفق به کسب مدالیون در این دوره از مسابقات شدند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه جانبی سرعتی در حاشیه این رقابت‌ها، افزود: در مسابقه مذکور، ۱۸ کشور حاضر در مسابقات جهانی مهارت رشته راهکارهای نرم‌افزاری شرکت کردند و «امیررضا شمس ناتری» نخبه ایرانی بعد از هند و آلمان، حائز رتبه سوم شد و مدال برنز این رقابت را به دست آورد.

معاون وزیر کار از ادامه مسابقات جهانی مهارت تا پایان آبان‌ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا