آغاز فعالیت دو نمایشگاه بین‌المللی در حوزه صنعت نساجی و پوشاک در تهران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بیست وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی و دهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی از ایران و هشت کشور دیگر، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، صنعت نساجی و پوشاک، در نمایشگاه صنعت نساجی بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی از امروز جمعه تا دوم آبان ماه گردهم می آیند و ضمن ارائه توانمندی های خود، زمینه‌های سرمایه‌گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی را فراهم کرده و با یکدیگر به گفت وگو و تبادل اطلاعات نوین این صنعت می‌پردازند.

در این نمایشگاه ۱۵۵ شرکت داخلی و ۴۰ شرکت خارجی از هشت کشور شامل آلمان، ایتالیا، تایوان، ازبکستان، کره جنوبی، ترکیه، هند و چین جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در حوزه صنعت نساجی ارائه می‌کنند.

برگزاری دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارخانه‌ها، شرکت‌ها، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین دستاوردهای علمی و فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری‌ها به کشور، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی و کارآفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

همچنین شرکت‌کنندگان در دهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران، برترین تولیدات شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه و دیگر مدل‌های تولیدی در قالب طرح و رنگ های گوناگون و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات تولید پوشاک را در معرض دید علاقه مندان قرار داده‌اند.

گردش مالی بازار پوشاک کشور سالیانه حدود هشت هزار میلیارد تومان است که سهم بخش داخلی از این بازار بزرگ فقط حدود ۳۹ درصد است و ۷۰ درصد دیگر این بازار در دست واردکنندگان است که پوشاک را عمدتا به صورت قاچاق وارد کشور می کنند.

این دو نمایشگاه تا دوم آبان ماه هر روز از ساعت 8 تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان علاقه‌مندان است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا