برنامه نمایش فیلم‌های ایرانی در جشنواره توکیو اعلام شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فیلم‌های سینمایی «جنگ جهانی سوم» و «پروانه‌ها فقط یک روز زندگی می کنند»، هر کدام در سه نوبت در جشنواره فیلم توکیو به نمایش گذاشته می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی که امسال در جشنواره ونیز رونمایی شد و جایزه بهترین فیلم و بازیگر مرد (محسن تنابنده) بخش افق‌های این رویداد را به خود اختصاص داد، نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی جشنواره توکیو ۲۰۲۲ خواهد بود.

«جنگ جهانی سوم» که نماینده رسمی سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۳ هست، نخستین نمایش خود را در جشنواره توکیو روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) و از ساعت ۱۸:۴۰ تجربه خواهد کرد و پس از آن در روزهای ۲۸ اکتبر (۶ آبان) ساعت ۱۴:۴۵ و ۳۱ اکتبر (۹ آبان) ساعت ۱۸:۲۵، دو نمایش دیگر در این رویداد سینمایی خواهد داشت. 

بلیت‌های دو نمایش نخست فیلم هومن سیدی به طور کامل به فروش رفته است. 

اما فیلم سینمایی «پروانه ها فقط یک روز زندگی می کنند» به کارگردانی محمدرضا وطن دوست در اولین نمایش جهانی خود در بخش مسابقه فیلم‌های بلند آسیایی به نمایش گذاشته می‌شود . 

«پروانه ها فقط یک روز زندگی می‌کنند» نخستین نمایش خود را ر روز سه شنبه ۲۵ اکتبر (۳ آبان) خواهد داشت و پس از آن چهارشنبه ۲۶ اکتبر (۴ آبان) ساعت ۲۱:۱۰ و جمعه ۲۸ اکتبر (۶ آبان) ساعت ۱۱:۳۰ در جشنواره توکیو به روی پرده می‌رود. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ننه پروانه، نذر سکوت گرفته است و با کسی صحبت نمی کند. او فقط یک هدف بزرگ دارد؛ دریافت مجوز برای ورود به جزیره، کسی آنجا منتظر اوست.  

سی و پنجمین جشنواره فیلم توکیو از تاریخ ۲۴ اکتبر تا دوم نوامبر (۲ تا ۱۱ آبان) در ژاپن برگزار می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا