طرح ملی حمایت از کسب و کار‌های کودک با نام «سکو» برگزار خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اولین رویداد حمایت ملی از کسب و کار‌های کودک با نام «سکو» با همکاری صندوق پژوهش و فناوری سپهر و حوزه هنری کودک و نوجوان، در راستای حمایت از کسب و کار‌های خرد فعال در حوزه کودک، برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از آنا، طرح حمایت از کسب و کار‌های کودک و نوجوان (سکو) به منظور حمایت، رشد و فعال سازی هسته‌ها و مجموعه‌های فرهنگی هنری کودک و نوجوان، تجاری سازی نوآوری‌ها و کاربردی نمودن دانش و دستاورد‌های این حوزه از طریق اعطای خدمات مالی و اعتباری است.

شرکت‌ها، موسسه‌ها و کسب و کار‌های فعال در موضوعات مطروحه در سر فصل‌های ذیل مورد حمایت طرح قرار خواهند گرفت که عبارتند از:

۱. تکمیل و ارتقاء محصولات در موضوعات مورد حمایت

۲. توسعه زیرساخت تولید محصولات در موضوعات مورد حمایت

۳. تولید محصولات و خدمات در موضوعات مورد حمایت

موضوعات مورد حمایت: موضوعات مورد حمایت طرح سرمایه گذاری و حمایت از کسب و کار‌های کودک و نوجوان به صورت مقطعی و بر اساس ظرفیت‌ها و اولویت‌های موجود اعلام می‌شود.

موضوع این کسب و کار‌ها عبارتند از:

• ساخت عروسک‌های بازی و نمایشی

• اپلیکیشن‌های تعاملی کودک و نوجوان

• تولید و ساخت هدایای کودک

• تولید و ساخت اسباب بازی‌های کودک و نوجوان

• بازی‌های رومیزی (برد گیم)

• بازی‌های موبایلی و دیجیتال

متقاضیان جهت شرکت در فراخوان سکو می‌توانند پس مطالعه شرایط از کانال‌های ارتباطی مجموعه در پیام رسان‌های ایتا، بله و روبیکا به آدرس اینترنتی @sakko_ir، از طریق سامانه صندوق سپهر به نشانی www.irsakko.ir ثبت نام و تا ۱۰/۰۹/۱۴۰۱ طرح نامه خود را در موضوعات مطروحه ثبت کنند.

شایان‌ ذکر است پس از داوری بر اساس ضوابط اعلامی، و با نظر هیئت داوران و اولویت بندی متقاضیان و کسب و کارها، تسهیلات در قالب قرض الحسنه به ارزش ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، سرمایه در گردش به ارزش ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و وام بلا عوض به ارزش ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ارائه می‌گردد. مهلت ارسال طرح نامه تا دهم آذر ماه است.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
آنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا