قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین‌قاره‌ای ۲۰۲۲

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با غلبه بر برزیل، به مقام قهرمانی جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، در دیدار نهایی جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲، ایران و برزیل از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه “کایت بیچ” دبی به مصاف هم رفتند که ساحلی بازان ایران با پیروزی ۲ بر یک مقابل رقیب نامدار خود به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافتند.

در این دیدار محمد احمدزاده و سعید پیرامون دو گل شاگردان علی نادری را به ثمر رساندند و چهارمین قهرمانی ساحلی بازان را رقم زدند.

تیم ملی ایران به این ترتیب همراه با روسیه تبدیل به تنها تیم‌هایی شدند که چهار قهرمانی را در این رقابت‌ها به دست آورده‌اند. برزیل با سه قهرمانی، در تعقیب این دو تیم است.

ایران سال گذشته در فینال ۳ بر ۲ مغلوب روسیه شده و از رسیدن به چهارمین قهرمانی بازمانده بود.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که برزیل در سه دیدار گذشته دو تیم به پیروزی دست یافته بود اما این بار سلسائو رقیب تیم ملی ایران نشد.

هدایت تیم ملی برزیل را مارکو اوکتاویو، سرمربی سابق تیم ملی ایران برعهده داشت. اوکتایو به مدت هشت سال عهده‌دار فوتبال ساحلی ایران بود و این رشته را در ایران متحول کرد.

هدایت ساحلی بازان ایران را علی نادری برعهده دارد که با تصمیم کمیته فنی فوتبال ساحلی به طور موقت برای سرمربی‌گری ایران انتخاب شده است.

تیم ملی برای قهرمانی در این رقابت‌ها در مرحله گروهی پاراگوئه، آمریکا و ژاپن را شکست داد و با غلبه بر امارات، میزبان بازی‌ها به فینال راه یافت. برزیل هم تا قبل از این دیدار در هر چهار دیدار خود مقابل اسپانیا، عربستان، امارات و پاراگوئه به پیروزی دست یافته است.

 پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا