مشکل عدم پوشش بیمه تکمیلی برای مشاوره روان‌شناسی

انتشارات موفقیت‌شناسی

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی، زهره عباسی رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره قم امروز در نشست شورای اطلاع رسانی کرونا در قم،  گفت: در طول مدت شیوع ویروس کرونا، آمار طلاق به دلیل تغییر سبک زندگی افزایش یافت و بر همین اساس جلسه آموزشی برای روانشناسان در بحران برگزار شد تا خدمات روان‌شناختی به مخاطبان ارایه شود.

وی افزود: باید سعی شود هزینه‌های روانشناسی توسط بیمه تکمیلی پرداخت شود تا هزینه مراجعه‌کنندگان سنگین نشود؛ افرادی به دلیل هزینه بالای جلسه‌ها به روانشناس مراجعه نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی که افراد جامعه که نیازمند مباحث روانشناسی هستند،‌ درمان نشوند مشکلات عمیق‌تر می‌شود و تهدیدی برای خانواده و جامعه است.

عباسی اظهارکرد:هنگام مصاحبه با روانشناسان، از دارا بودن پروانه روانشناسی آن‌ها اطمینان حاصل کنند و نسبت به تولید محتواهای آموزشی و هشدار اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

محسن اوروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم نیز در این جلسه گفت: بر اساس همکاری سازمان نظام روانشناسی و آموزش و پرورش دوره آموزشی سلامت روان برای خانواده‌ها برگزار خواهد شد تا آسیب‌های روانی به دلیل استفاده از فضای مجازی و در خانه ماندن دانش آموزان کاهش یابد.

انتهای پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا