کسب سومین برنز تکواندوی ایران در مکزیک توسط سجاد مردانی

انتشارات موفقیت‌شناسی

سجاد مردانی به مدال برنز مسابقات تکواندوی قهرمانی ۲۰۲۲ جهان در مکزیک رسید.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در مکزیک، سجاد مردانی دارنده مدال نقره جهان و نماینده وزن ۸۷+ کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل لوییز آاوارز از ونزوئلا ۲ بر یک به برتری رسید. وی سپس مقابل آندره هاربار از اوکراین ۲ بر صفر و با نتایج ۳ بر ۲ و ۴ بر یک صاحب پیروزی شد. کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران در سومین مبارزه نیز مقابل نماینده گامبیا ۲ بر صفر و با نتایج ۳ بر یک و ۴ بر یک به پیروزی رسید و ضمن رسیدن به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

اما مردانی در نیمه‌نهایی مقابل کارلوس سانسورس از کشور میزبان در یک مبارزه نزدیک 2 بر یک شکست خورد و به مدال برنز رسید. تکواندوکار مکزیکی نیز با غلبه بر ایوان گارسیا از اسپانیا صاحب مدال طلا شد.

اما، اکرم خدابنده نماینده وزن ۷۳+ کیلوگرم بانوان ایران، در نخستین مبارزه خود برابر لورنا براندل نفر یک رنکینگ از آلمان ۲ بر صفر و با نتایج ۱۰ بر ۴ و ۳ بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تکواندوی ایران پیش از این توسط مهران برخورداری و رضا کلهر صاحب ۲ مدال برنز جهان شده بود و مدال مردانی، سومین برنز ایران در رقابتهای جهانی بود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا