دوره تکمیلی آموزش مشاورین ازدواج دانشجویی برگزار شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد: بیش از ۱۰۰ مشاور قبل از ازدواج و کارشناس خانواده در دوره تکمیلی آموزشی چهار روزه مشهد مقدس شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، «حجت الاسلام سید محمد هاشمی» در مراسم آغازین دوره تکمیلی آموزش مشاورین قبل از ازدواج و کارشناسان خانواده که در مشهد مقدس برگزار شده بود، گفت: سامانه همرسان در راستای همسان گزینی اساتید، کارکنان و دانشجویان مجرد دانشگاه‌های کشور بر پایه واسط و مشاور راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به بکارگیری هوش مصنوعی در این سامانه اظهار داشت: متقاضیان ازدواج با ثبت نام و پاسخ به ۸۰ سوال متناظر می‌توانند از بین افراد این سامانه همسان خود را جستجو و با مراجعه به کارشناسان، جلسات آشنایی را برگزار کنند.

مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه جوانان برای انتخاب آگاهانه و داشتن زندگی پایدار از تخصص مشاوران قبل از ازدواج در مراکز دانشگاهی بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: برای تاسیس مراکز مشاوره همرسان در دانشگاه‌ها، ۱۲۰ کارشناس و مشاور قبل از ازدواج سراسر کشور در دوره آموزشی تکمیلی مشهد مقدس شرکت کردند.

وی درباره فعالیت افراد آموزش دیده این کارگاه‌ها تصریح کرد: شرکت‌کنندگان با دریافت مجوز، در دفاتر مشاوره نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان‌ها به متقاضیان ازدواج خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: این دوره برای کارشناسان و مشاوران دیگر دانشگاه‌های کشور در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان به شکل بر خط، درس‌سازی می‌شود.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا