انسیه خزعلی: برنامه‌ریزی نظام‌واره شغلی زنان در برنامه هفتم پیش‌بینی شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: پیشنهاداتی از سوی بانوان رسیده تا با برنامه‌ریزی نظام واره شغلی زنان در برنامه هفتم توسعه بتوانیم آنها را در قانون کار به صورت عملیاتی اعمال کنیم.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایرنا، «انسیه خزعلی» روز چهارشنبه به مناسبت سالروز حضرت زینب (س) و روز پرستار از بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر بازدید و از زحمات پرستاران تقدیر کرد.

وی در جمع پرستاران بیمارستان امام رضا (ع) اظهار داشت: میلاد حضرت زینب (س) به جهت صبوری و استقامت ایشان در شرایط سخت و به دلیل نگاه مثبت وامیدوارانه ای که به دیگران انرژی و توان می‌بخشد به حق روز پرستار نام گرفته است.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه پرستاران با صبوری همه مشکلات را آسان کردند، افزود: نمونه صبر و استقامت پرستاران دوران کرونا در سالهای گذشته است که مقاومت کردند و جنگیدند و باید از شهدای جامعه پرستاری در این جهاد یاد میکنیم.

خزعلی تصریح کرد: در هیات دولت از سختی‌ها و دوری از خانواده پرستاران با جزییات یاد شد و به صورت ویژه از زحمات آنان تقدیر شد. وی ادامه داد: همچنین از شهدای امنیت جامعه پرستاران یادمی کنیم که علاوه بر جهاد شان در مسیر سلامت جسمی جامعه؛ برای حفظ آرامش و سلامت روحی جامعه تلاش کردند.

تحقق مطالبه ۱۵ ساله پرستاران در دولت سیزدهم

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: یکی از مطالبات ۱۵ ساله پرستاران تعرفه‌گذاری خدمات بود که در دولت سیزدهم به صورت اجرایی درآمد و امیدواریم استمرار یاید و اعتبارات آن در برنامه بودجه دیده شود.

خزعلی تاکید کرد: به عنوان معاونت زنان تلاش می‌کنیم ارتباط مستمری برای شنیدن صدای پرستاران به خصوص بانوان پرستار ایجاد شود تا راهکارهایی که وضعیت شغلی آنها را ارتقا دهد، پیدا کنیم.

وی گفت: همچنین حمایت لازم از پرستاران خانم با مسئولیت‌های چندجانبه را خواهیم داشت و باید راهکارهایی بیندیشیم و در قانون ببینیم که بتوانند به مسئولیت دیگر خود که مسئولیت خانواده است به خوبی بپردازند.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایرنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا