نخستین دوره کارگاه آموزش نوآوری خلاقیت و کارآفرینی به صورت رایگان برگزار خواهد شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

نخستین دوره کارگاه آموزش نوآوری خلاقیت و کارآفرینی با عنوان «کارابانو» بصورت رایگان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «مهدیه محمدتقی زاده»، مشاور وزیر فرهنگ با اعلام این خبر گفت: این کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شامل بخش آموزش علمی، خلاقیت، نوآوری و تأسیس کسب و کارهای فرهنگی و هنری خواهد بود که بیش از ۶۰ ساعت کارگاه آموزشی و تمرین های مختلف را در برمی‌گیرد. 

وی افزود: در هر محور، اساتید، مشاوران نام‏ آشنا و تخصصی کشور به مهارت‏‌آموزان کمک می‏‌کنند تا تمامی اجزای مورد نیاز برای خلق، توسعه و مدیریت کسب‏ و کار نوپای فرهنگی و هنری را آموخته و در یک فضای واقعی به نمایش بگذارند، همچنین متقاضیان شرکت در این کارگاه‌ها می توانند تا بیست آذرماه برای ثبت نام به سایت b2n.ir/kkar مراجعه کنند.

گفتنی است، این دوره‌های آموزشی با همکاری موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، شورای فرهنگ عمومی کشور، ستاد فناوی های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت‌ علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد خوارزمی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و خانه خلاق و نوآوری ترمه برپا خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا