کسب مدال نقره تالو توسط نازنین بازدار

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ووشو کاران ایران در روز نخست مسابقات قهرمانی جوانان جهان، به ۶ برد در بخش ساندا و یک نقره در بخش تالو دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از روز (سه‌شنبه) ۱۵ آذر ۱۴۰۱ به میزبانی اندونزی آغاز شد که نمایندگان ایران در دو بخش زنان و مردان به مصاف رقبای خود رفته و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. در مسابقات امروز نتایج زیر برای نمایندگان ایران به دست آمد:

تالوی زنان

نازنین بازدار در فرم «نانچوان» با نمره ۹.۱۳ به مدال نقره  دست یافت. در این ماده نماینده چین به مقام نخست دست یافت و تالوکار هنگ‌کنگ نیز سوم شد. این نخستین مدال کاروان ووشوی ایران‌ در مسابقات قهرمانی جوانان جهان است.

ساندای زنان

در وزن ۵۲- کیلوگرم، کیانا بیابانی در دور نخست “دیویاناشی” نماینده هند را شکست داد و در مرحله دوم باید با “زهرا واهانا” از کشور میزبان دیدار کند.

در وزن ۵۶- کیلوگرم، دیانا رحیمی مقابل “یینگ هِ اونگ” از هنگ‌کنگ برنده شد و در مرحله بعد با “پوسپا آناستاسیا” دیگر نماینده کشور میزبان مبارزه می‌کند.

ساندای مردان

در وزن ۵۲- کیلوگرم، محمد عرفان مقدم در نخستین مبارزه «ریزکی» از اندونزی را شکست داد و در دومین مبارزه به مصاف برنده جدال نمایندگان اردن و مصر خواهد رفت.

در زن ۶۰- کیلوگرم، امیرحسین همتی مقابل «تسنیم ایسلام» از بنگلادش به برتری رسید و در دومین مبارزه باید با برنده دیدار گرجستان – رومانی مبارزه کند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی مقابل «ولادیسلاو پشتنیک» از اوکراین پیروز شد و در گام دوم باید با «محمد سیف» از تونس پیکار کند.

در وزن ۵۶- کیلوگرم، رضا خورشیدی در نخستین دیدار خود مقابل «سوپوترا» از هند پیروز شد و در دور بعد به مصاف «ده‌ژسوس» از برزیل می‌رود.

روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان فردا (چهارشنبه) پیگیری خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا