اپلیکیشن راهنمای جامع گردشگری نطنز راه‌اندازی شد

انتشارات موفقیت‌شناسی

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان نطنز گفت: اپلیکیشن جامع راهنمای گردشگری نطنز با تلاش مداوم این اداره راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا، حسین یزدانمهر اظهار کرد: اپلیکیشن جامع راهنمای گردشگری نطنز، قابلیت دانلود از فضای مجازی و نصب بر روی گوشی تلفن همراه را دارد که با قابلیت موقعیت‌یابی در هر نقطه از کشور قابل استفاده است.

وی افزود: معرفی اعلام مراکز تفرجگاهی، معرفی جاذبه‌های تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، معرفی هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، معرفی اماکن مذهبی و زیارتگاه‌ها، امداد و نجات، جایگاه‌های سوخت و دیگر نقاط مهم شهرستان نطنز از ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز گفت: همچنین تارنمای میراث فرهنگی  نطنز نیز به آدرس www.natanzcth.ir  نیز با هدف معرفی هر چه بهتر شهرستان نطنز کار خود را آغاز کرده است.

یزدانمهر تصریح کرد: در این تارنما همشهریان می‌توانند تصاویر و متن و فیلم‌های مرتبط با آثار میراث فرهنگی و طبیعی شهرستان نطنز را برای هم‌وطنان به اشتراک بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروزه بخش زیادی از مردم، زمان خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند، می‌توان با بهره‌گیری از فضای مجازی برای جذب گردشگر گام برداشت.

پایان پیام/

اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید از این رسانه دیدن کنید
منبع
ایسنا

پایگاه خبری موفقیت شناسی

هدف ما امیدآفرینی در جامعه و ایجاد حس خوب و مثبت است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا